Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Hvorfor er folk så redde for att ungene får i seg litt sukker ?! "mine unger får ikke smake snop før dei er 5 år" Vell, da får dere jaggu ei vansklig oppgåve når den tid kjem. For når dei har fått smaken på det så seint, så vil dei KUN ha snop ! Ser stor forsjell på unger som får, og som ikke får snop. Dei som får snop i ny og ne, klarer fint og gå forbi kaker,brus,snop uten og forsyne seg, men dei som ikke får snop derimot !!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Mine har smakt det siden de fant ut hva det var selv Og jeg kan ha godteriskålen stående til jeg må kaste det, for det er hardt og uspiselig...... Så jeg er enig med deg, HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Enig. Pappa var veldig streng med godteri og jeg har blitt helt ekstremt opptatt av godteri som "voksen" (dvs når jeg begynte å kunne kjøpe ting selv). Datteren min får godteri nå og da men jeg har ikke laget det til en sånn stor greie.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Det kan nok slå begge veier. Noen unger greier ikke takle overgangen fra ingenting til litt, andre greier det helt naturlig. På samme måte er det noen som ikke greier å begrense snopspisingen når det ikke lengre er foreldrene som bestemmer mens andre greier det helt fint. Jeg vet ikke hva som gjør at du ender i den ene eller den ene kategorien. Det enste jeg har sett som virkelig skiller gruppene statistisk er at de som har høyest utdanning spiser sunnest og at barn av foreldre med høy utdanning spiser sunnere enn barn av foreldre med lav utdanning.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 jeg har to barn som er oppdratt sånn noeglunde likt, men yngstemann er ektremt godtegris. Er det godteridag i dag mamma spør hun flere ganger daglig. Hun er fire år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå