Gå til innhold

Bæreplate til voksiposen, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter andremann og vurderer Phil & Ted søskenvogn hvorpå jeg lurte på å kjøpe et bærebrett til voksiposen vår for å lette forflyttingen av poden.

Jeg er selvfølgelig usikker på sikkerheten ved bæring og forflytting og vil gjerne høre deres erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bæreplata fungerer heilt fint (om det ikkje er gjort enorme endringar på den sidan 2005). Kjøpte det då eldste var liten, syntes det var ein bra idé. Dessverre så var eg veldig lite fornøgd med voksiposen (enorm, tung, klumpete, tjukk sak), men det er jo veldig mulig at det fins bedre variantar av den no. Eg bytta den ut etter ca 4 mnd.

Bæreplata har eg uansett brukt gjennom heile bagvognperioden til begge ungane, sjølv om vi ikkje har brukt den til å bære... Supert å ha ei fast plate under madrassa, då har ein mulighet til å legge noko under hovudenden om babyen f.eks. er forkjølte/tett (noko begge våre var gjennom heile babytida, i større eller mindre grad).

Men dersom ein likar voksiposen og f.eks. må sette frå seg vogna ute/i kjellar og så bære babyen opp/inn, er det heilt supert med bæreplate.

Følte aldri at den ikkje var trygg å bære ungen i.

Skrevet

Vi har brukt bæreplate til begge ungene og synes den har fungert utmerket. Har aldri følt meg utrygg ol når jeg har bært de små.

Veldig praktisk når man har duovogn hvor det er litt mer styr å ta av baggen enn på en kombivogn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...