Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Hva er inkludert i husleien, merket dere noe der måtte endre på med tanke på hva som er inkludert i huseleie? Og dere som leier, hva leilighet leier dere helst? sitter og ser på leiligheter, noen så er det jo slik at man må tegne abonoment for tv/internett selv og strøm. Hadde jo vert greiest og vertfall hatt tv og internett inkludert.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Vi har tv, internett og varmtvann inkludert. - leier ut. varmtvann er av praktiske årsaker - har bare en tank. TV og internett koster jo oss ikke noe ekstra.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 vi leier ut, og alt er inkludert. syns det er det greieste.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 takk for svar;) Denne vi leier nå så er det inkludert tv og internett, men strøm må vi betale. betaler 8500 for 72 kvm pluss strøm. Leiligheten er flott, men huseier har lovet en del ting som han ikke har holdt ang noe opppussing, har sagt at jeg kan ordne selv så lenge han kjøper inn. vi har en god tone, så ikke noe krangling, han har kone og 2 barn, eldste der er par mnd eldre enn mi. Jeg har ikke lyst og forhandle meg til noe bedre deal ang husleie da jeg vet han trenger den inntekten, han har lånt det han kan i banken for og få kjøpe huset. Men jeg føler vi betaler litt vel mye i forhold til andre leiligheter som blir leiet ut i nærheten som er like store og i så og si samme stand. men tenker helst og finne leilighet hvor jeg kun trenger og tenke på husleier. men som regel er de fleste vertfall ekskludert strøm. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Han sitte liksom med litt høyere huslån enn hva han burde:P men vi har jo bodd her snart 2 år da. men så skulle vi gjerne hatt en bod til lagring også. også føler jeg vi taper litt på at det ikke er fryser her, har ingen plass og ha en uten om at vi hadde byttet ut kjøleskapet til et med fryser. huseier har sagt ja til at han skal selge eller gi bort det som står og kjøpe nytt. men tja det var 1 år siden vi snakket om dette og ingenting har skjedd, forstår han har litt opppussing prosjekter hos seg selv og i tilegg jobb og barn, men litt må han jo ordne her nede også vertfall når han sier han skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå