Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Skulle kjøpe en Mariusgenser til jenta mi jeg.......... er helt sjokkert over prisene. Noen andre som strikker? http://monkeysknit.blogspot.com/ Er ikke denne prislisten litt vel drøy??
Gjest Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Jamenn...hvor mange timer har hun ikke brukt på plagget, da? Det er jo håndstrikket.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Nei det var ikke dyrt. Du vet tydelig ikke hva det koster med garn og hvor lang tid det tar å strikke og montere. Skal du ha det billigere må du nok strikke selv.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Jeg regner med at prisen er inkl garn og arbeid og da har hun vel ca10kr timen eller noe, maks, så jeg vil ikke si det er en litt vel drøy pris. Hvis du syns det, så får du lære deg å strikke selv og kun betale for garnet.
Gjest amandine Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 For ikke å snakke om at til en genser i skikkelig kvalitet må du regne med garnkostnader på 2-300 selv i barnestr.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Nei, det syns jeg ikke... tenk alle timene de har lagt i å strikke for andre.. strikket koster jo alltid litt mer enn andre klær Jeg er superheldig som har en mor som strikker alt mulig til barna mine, uten å måtte betale henne en krone... hun elsker å drive på med det
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 Nei, synes jeg ikke. Det er håndstrikket, ikke noen som har strikket det med strikkemaskin slik en del gjør. Det er mange timers arbeid lagt i en slik genser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå