Mjølkekua Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg har hostet i mange dager nå (uproduktiv tørr hoste) og sover ikke på natten pga dette. Det er helt fortvilende siden jeg ammer flere ganger per natt og generelt sover dårlig (har lite å gå på). Ikke klarer jeg å sove på dagen heller pga hosten. Ringte legen i dag, og hun mente jeg kunne ta en Noskapin noe på dagtid altså). Hun mener at det er en så liten andel av denne medisinen som faktisk skilles ut i melken. Dette på tross av at det i pakningsvedlegget står at denne reseptfrie medisinen ikke skal brukes av ammende. Jeg stoler vel på legen, og det er vel til alles gode at jeg faktisk får sovet litt - ellers kaster jeg vel et eller annet ut av vinduet (feks meg selv) :-p Liker det likevel dårlig (jeg tar sjeldent eller aldri medisin). Noen som har gjort det samme. Eller hadde dere gjort det?
Mjølkekua Skrevet 4. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2010 Ser det hadde falt ut en IKKE her:-) Ringte legen i dag, og hun mente jeg kunne ta en Noskapin (ikke noe på dagtid altså).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå