vekt81 Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg driver å planlegger å dra på en tur med kjæresten etter jul, men hvor??? Kunne tenke meg et sted hvor det var litt shopping i tillegg til, ja... Tenkt litt på London, men der er det vel dyrt og ganske stressende??Aldri vært der... Noen forslag??Eller erfaringer??!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Kommer litt ann på interesser, men jeg syns Riga er fantastisk fint. Eller Tallin, der har du fantastiske spa-muligheter! Eller så er Køben et flott sted:)
Gjest ->>- Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Barcelona? Napoli? Istanbul? London i januar er kaldt, grått og guffent.
tante grusom master of law Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Jeg ville også dratt til et sted litt lenger sørover på den tiden. Roma, Barcelona, Madrid, Lisboa, Napoli etc. Byene rundt østersjøen er veldig kalde og ruggiga på den tiden av året.
ToPrinsesser<3 Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 London er en super by, men Barcelona og Alicante kan anbefales på det varmeste! I begge sistnevnte byer får dere flotte forhold for shopping, kos, mat& drikke. Booking.com har mange bra hotell; men kan anbefale disse: Alicante; Melia Alicante Barcelona: Hotel Jazz, Hotel H10 Universitat
pusekvinne Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 Jeg ville valgt Milano! Rolig tempo og oversiktelig by med shopping overalt!
Maddi Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Kjæresten min og jeg dro på kjærestetur til Istanbul i mai. Fantastisk by. Vi virkelig storkosa oss! Romantikken blomstret, vi fikk shoppa masse, og over alt hvor vi satt oss ned følte vi at vi burde betalt for utsikten! Utrolig vennelige mennesker var det der også.
Berta_78 Skrevet 5. november 2010 #8 Skrevet 5. november 2010 I januar viller jeg dratt til Wien, Praha eller Munchen. Er man heldig da, opplever man snøen lave stille ned over fantastisk vakker gammel arkitektur - det er bare såååå romantisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå