Gå til innhold

dine beste "dumpe en fyr" tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså vi har bare vært sammen en måneds tid, men han snakker om at vi skal gifte oss å få barn og leve sammen for alltid.

jeg er dritt lei hele fyren, men har ikke noe konkret å si. bortsett fra at han har store humørsvingninger som jeg syns det er vanskelig å forholde meg til. sånn om han skulle spørre hvorfor jeg ikke vil være sammen med han.

han er heller ikke spesielt god til å ta hint, så han har ingen anelse om at jeg ikke vil være sammen med han mer....

så hva er dine beste tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå rett på sak, si at du ikke er klar for å gifte deg med noen du har vært sammen i så kort tid og at du dessuten ikke vil gifte deg med ham uansett . Ikke fordi det er noe galt med ham men fordi det passer så dårlig med et forhold nå...bla bla bla

Har du ikke en eks som du kan late som at du ikke helt er over ennå da?

Skrevet

hva med å si det som det er?

" jeg beklager men jeg elsker deg ikke. jeg kan ikke være sammen med deg lenger"

det trenger da ikke være noe mer hokuspokus enn det. ikke bare har du fortalt han hva du vil, du har jaggu fortalt hvorfor også.

ferdig!!!!!

Skrevet

ja, det er sikkert det beste, å si "jeg er ikke forelsket i deg, jeg trodde at jeg var på vei til å bli det, men så sloknet flammene helt. jeg beklager, men dette fungerer ikke for meg"

men det er så syyyyyyyyyyykt vanskelig! jeg kan si akkurat hva jeg mener til folk i alle sammenhenger, men å dumpe noen, det sliter jeg med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...