Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Leier ikke ut leilighet til: - Barnefamilier - Alenemødre - Sosialklienter - Røykere - Dyreeiere - Menn med langt hår - Folk med tattiser - Bergensere - Innvandrere - Folk som heter Tommy, Ronny, Kent, Marita eller Veronika - Lærere - Blonde bimboer - Studenter Min leilighet. Jeg bestemmer. Basta!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Litt spesiell liste, men må si at da det kom ei lett overvektig jente i syltrange klær, oversminket og det hele, så viste vi henne leiligheten, men både jeg og gubben hevet øyebrynene... og det ble ikke henne.... Vi har nå leid ut til "utlendinger", men de er fra nederland. har en annen leilighet og der har vi leid ut til noen med barn, og skjønner hvofor du er skeptisk..... Eneste yrkesgruppe jeg ikke leier ut til er jurister.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Jurister. Lurt! DEt skal jeg også sette på lista. Førsteinntrykk er viktig og jeg hadde heller ikke leid ut til en tjukkas med klær i størrelse x-small og klovnemaska på. Fysj! HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Regner med du bor i huset selv HI, Jeg leier ikke leilighet av folk som bor i huset selv, det der bare stress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå