Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg blir litt skremt. Forloveden min blir bare mer og mer sjalu. I starten av forholdet vårt var han ikke sjalu i det hele tatt. Vi har vært sammen i 4 år, og siste året har det vært endel småting. Jeg fikk silikonpupper for 6mnd siden, og siden jeg var helt flatbrystet før så er jeg utrolig fornøyd og stolt av mine nå C-cup'er. Jeg har flere venninner som vurderer å få det samme, og som naturlig nok er nysgjerrig. Men fikk streng beskjed av kjæresten om at INGEN, ikke engang mine gode venninner skal få se puppene mine. Syns dette er litt rart. Selvfølgelig skal ikke våre felles kompiser få se de, men 5-6 av mine aller beste venninner gjør vel ingenting? Siste året har han også begynt å blande seg inn i hva jeg kler meg med. Hvis jeg bruker en litt gjennomsiktig trøye er hjemme kan jeg få kommentarer som "det der får du ikke lov til å bruke på jobb" ol. Han har altså begynt å "bestemme" over kroppen min.. Kanskje jeg tenker over dette fordi han har vært så utrolig lite sjalu før, så dette er normalt? Jeg reagerer iallefall, og blir litt bekymra.. Hva syns dere? Er deres samboere sånn?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Vel hvis trøyen du går med gjør at kløften på puppene vises noe særlig så skjønner jeg at samboeren din ikke vil du skal gå sånn på jobben. Mange menn liker ikke at damene sine "viser seg frem" og det skjønner jeg godt. Når det gjelder å vise frem puppene til venninner er det vel greit nok, men hadde det vært meg, så hadde jeg nok bare vist dem til min aller beste venninne.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Det ang påkledningen var bare et eksempel da. Det er endel kommentarer på klærne mine for tiden. I sommer når det var som varmest så gikk jeg med shorts og bikini, og skulle opp på butikken en liten tur. Tok bare første og beste topp over bikinien, og den var tilfeldigvis hvit. Da syntes den røde bikinien gjennom. Dette syntes han virkelig ingenting om. Jeg syns ikke det er noen big deal at bikinien synes om sommeren liksom.. Jeg er nok kanskje litt frisinnet tydeligvis, som ikke tenker over puppekløft eller lårkorte skjørt.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 hadde ikke giftet meg med ham før du var helt sikker på at dette ikke bare er en liten fase. Dette er kanskje bare begynnelsen for å ta kontroll over livet ditt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå