Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Tar norsk igjennom NKI og bare lurer på om hvordan innsendingsoppgaven skal se ut? Skal det stå dato, navn osv øverst? eller er det noen mal eller noe jeg kan se på og bruke?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Jeg gjør det:) Hvis du skriver innsendingene på pc skrevet ark pleier jeg å lage topptekst der jeg skriver navn, studienavn og studentnummer. Har du ikke fått sånne blå innsedingsark? Du kan også skrive rett på disse og fylle ut feltene øverst på arket.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Nei, jeg sender rett fra dataen. Det er ikke skriftlig, men via innsendingsverktøyet. Men når du begynner på en oppgave, skriver du feks: Innsendingsoppgave i norsk nr 1 Kari Nordmann S00112299 1. a) Og fortsetter slik, eller begynner du rett på oppgaven? feks: 1 a)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Oi, da vet jeg ikke om jeg kan hjelpe deg likevel. Jeg tar kreativt fag og må sende inn per post. Du kan jo spør på NKI forumet eller se om noen andre har spurt om det samme før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå