Gjest Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg sniker meg inn fra 2.tri, er bare 16 uker påvei, men er sikker på at jeg har kjent noen småspark i forrige uke, og nå ingenting. Det er bare helt stille inni magen, fatter ikke at jeg er gravid engang selv om jeg har hørt hjertelyden og alt. Jeg har morkaken på fremsiden... Når har dere kjent spark dere som har hatt dette?? Sukk..
babymama88 *på overtid* Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 jeg har også morkaken på fremsiden og det tok laang tid før jeg kjente spark.. var vell rett over 5 mnd på vei.. Kjedelig å vente så lenge, men nå er det myyye aktivitet i magen, så det er bare å vente kjempekos å kjenne de små
Skaubinna Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Det varierer veldig når man kjenner noe regelmessig med morkake foran. Jeg kjente litt bobler i uke 17 tror jeg, men så ble det stille helt frem til uke 23 faktisk. I ettertid kan jeg nok se at jeg muligens kjente noe litt før, men det var i alle fall såpass sent for meg. Ikke bekymre deg i alle fall. Noen kjenner tidlig, andre sent. Noen kjenner lite liv også frem mot uke 25 så du har goooood tid:-) Har du ikke kjent et dytt i uke 24 kan du ta deg en time til jordmor, alt innen det kommer når det kommer. :-) Lykke til!!
Pink Penguin Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Jeg begynte å kjenne liv hver dag fra uke 23-24. Noen ganger er minien veldig aktiv og andre ganger litt mer rolig, og så er det ikke så mye spark enn at jeg kjenner noe som kryr under huden.
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Samme her, morkaken på framsiden. Begynte å kjenne noen boblende bevegelser (som jeg trodde var luft) rundt uke 18-19. Skikkelige dult fikk jeg ikke før jeg hadde rundet 21-22 uker. Men kjente ikke hver dag da heller. Det er ikke uvanlig å ikke kjenne regelmessige spark før godt uti 20-ukene, tror de sier at man skal ha et mønster i sparkinga fra 28 uker, hvis jeg husker rett
Gjest Skrevet 7. november 2010 #6 Skrevet 7. november 2010 Det er jo sååå lenge til herregud..nesten så jeg vil si dumme morkakeplassering..huff :S haha
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 7. november 2010 #7 Skrevet 7. november 2010 Jeg har også morkaken på fremsiden, og jeg kjente ikke spark før jeg rundet 20 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå