Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Har vært sammen med samboer i 3 år og bodd med han i 2 år. Jeg klarer ikke at han ser meg naken. Kjempe overvektig er jeg ikke. Har 5 kg for mye. Har lyst å ha på meg mye sexy undertøy som jeg ser i butikkene og kataloger, men tar jeg det på meg, blir jeg nesten kvalm og føler meg bare tjukk og ekkel. Har helst sex med lyset av, skulle det hende at vi gjør det på stua, klarer jeg ikke slappe av for da ser han så mye av kroppen min. I tillegg sysn jeg hårveksten min er enorm! Hvordan kan keg klare å like hvordan jeg ser ut?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Enten er du nødt til å se at du er fin som du er, ellers får du ta tak og kvitte deg med de ekstra kiloene. Og uønsket hårvekst er jo enkelt å gjøre noe med!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 tror uansett jeg ikke blir fornøyd, har alltid følt meg ekkel når jeg har sett meg selv naken. Jeg vokser hårveksten, men når den begynner å vokse ut, kjennes det selvfølgelig når han stryker på kroppen. Før jeg fikk barn var vekten min 58 kg, nå er den 63, så er ikke store forskjellen.JEg vil at selvtilitten min skal bli bedre, men vet ikke hva jeg skal gjøre for å få det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå