Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg har fått fødeplass på Riksen pga 2 dramatiske fødsler ved mitt nærmeste sykehus. Tror det blir bra denne gangen, men tar gjerne imot erfaringer fra dere som har født her, både gode og dårlige mottas med takk!!
Ziz Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Jeg har ikke født der, men en venninne og min svigerinne har det, og de kan ikke få fullrost den hjelpen de har fått De hadde begge to et høyrisikosvangerskap, og følte seg godt ivaretatt. Både på egne vegne og babyen sine vegne. Lykke til
Ziz Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Jeg har ikke født der, men en venninne og min svigerinne har det, og de kan ikke få fullrost den hjelpen de har fått De hadde begge to et høyrisikosvangerskap, og følte seg godt ivaretatt. Både på egne vegne og babyen sine vegne. Lykke til
tine0810 Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Jeg fødte der sist, og skal dit igjen. Bare positive erfaringer:-)
Jenny_m Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Svigerinnen min fødte der for ca 2 mnd siden og var kjempe fornøyd. Hun ble lagt på rom med en annen dame 2. dagen, noe hun taklet dårlig siden hun ikke fikk til amming . Og som førstagansfødene slet hun litt med selvtilliten og hormoner som strømmet på. Da fikk hun og pappa'n sitt eget rom med en gang og ble nøye fulgt opp med tanke på deprisjoner osv. Hun satt utrolig stor pris på det så de virker veldig oppegående der.. Lykke til
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2010 Takk for svar jenter! Da satser jeg på at Riksen blir bra. Jeg håper og håper at min 3 fødsel skal gi meg noe positivt å se tilbake på!
Lemonia Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 Jeg fødte på RIksen sist og skal føde der nå også. Har risikosvangerskap så jeg har i tillegg alle kontroller der. Er så fornøyd med oppfølgingen deres, de er virkelig dyktige og vi ble så godt tatt vare på både før, under og etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå