Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Det er jo plussgrader på dagtid, av og til opp til 7-8 plussgrader.. Min 3 åring bruker høstdress ennå med ull under, gjerne ullundertøy og en ulldress. Han er ganske aktiv. Har også en på 13 mnd som bruker høstdressen ennå med ull/fleeze under, men han er også god og varm der han stabber rundt. Men når begynner dere med vinterdressen?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Jeg har Reimadressen fra i fjor til 4åringen, den bruker han med bare tynt undertøy under på de kalde dagene, og regndress med ull/fleece sånn som det er nå
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Lurer på det samme. Min gutt på 1,5 bruker ullundertøy og fleece under den tynne høstdressen fremdeles. Trur det holder foreløpig iallfall.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Bruker også tynn høstdress ennå, med ull og fleeze under. Barnehagen sier det rekker i massevis ennå. Ser at det er mange som har på tykke vinterdresser nå som det er opp til 7-8 plussgrader på dagtid. Må bli forferdelig varmt...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 min bruker vinterdress. han har begge deler i barnehagen men er så kaldt at han bruker vinterdressen. alltid den barnehagen tar på. reimatec var merket
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 I disse dager i Oslo så er det innimellom surt drag i luften, jobber i barnehage med 1-3åringer og vi veksler mellom høst og vinterdress, det skal dog sies at om vinterdressen er på, er det uten ulltøy under. 1åringene er ikke så aktive som de fra 2år og opp og fryser derfor lettere. Ingen av barna har vært svette av å bruke vinterdress, jeg har selv gått over til boblebukse og jakke og det er ikke for varmt, i barnehage er vi trossalt ute noen timer om dagen. Tror det smarteste er å ha begge deler tilgjengelig og kjenn etter om hva som passer best.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 hadde vinterdress i dag og for et par uker siden når de var kaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå