Gå til innhold

Overvekt og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Kanskje litt tabu, men dere overvektige kvinner...20-40 kg overvektig.... har dere er bra sexliv ? ingen problem med å finne partner ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ofte må vi finne partner? Nær 100 pst her inne har vel en partner fra før.

Skrevet

Jeg lurer mer på hvor dum det er mulig å bli, og likevel være i stand til å skrive såpass mange bokstaver som HI har gjort.

Skrevet

Jeg hadde bra sex da jeg var 40 kg overvektig, men hadde ikke fast partner. Tok til takke med det jeg klarte å få med meg hjem fra byen en fredags- eller lørdagskveld. Innser nå i ettertid at jeg skulle hadde mer stolthet, men selvtilliten var nok på bunn etter mange år som overvektig....

Skrevet

Hei !

Vel, jeg er stor og har et godt sexliv... :-)

Til dere andre som har skrevet her, kanske denne kvinnen sliter og ønsket svar fra andre store...men dere gir henne bare pepper...har dere ikke noe seriøst å si så hold munn...

Skrevet

Det er ikke mulig å svare "seriøst" på et så idiotisk innlegg. Det er bare sånne brødhuer som deg som er i stand til det, vet du.

Skrevet

Bra sexliv. Partner som elsker meg for den jeg er :) Er i et langvarig forhold, så har ikke erfaring med sjekking.

Skrevet

uff da til deg kl. 12.46

Hvordan er det med deg nå ? Jeg mener altså om du har fått opp selvtilliten igjen :-)

Skrevet

De er jo faktisk dem som ikke har noe i mot noen kg for mye. Kjærligheten faller like lett på lort som på lilje. Dere forstår hva jeg mener

Skrevet

Innlegget er vel seriøst nok for HI ... men slik er det jo her inne på anonymforum.... det er idioter som bare kritiserer innleggene uten å svare på de..... er vel for mye graviditetshormoner ute og går :-)

Jeg har noen kg for mye og har det bra...

Skrevet

Jeg er overvektig, ca 40 kg for mye. Jeg er gift og sexlivet vårt er bra, men det er kanskje ikke helt det du lurer på? Sånn jeg forstår deg så lurer du på om det finnes menn som synes store kvinner er attraktive.

Jeg har ikke noe entydig svar på det, men jeg opplever at det er mange menn som flørter med meg. Det tror jeg har mer med personligheten, utstrålingen og væremåten min å gjøre, så er kroppen min, enten den er tynn eller tykk, bare "med på lasset. Jeg skammer meg ikke over kroppen min, jeg kler meg pent og bryr meg generelt font lite om hva noen måtte tenke om meg. Med andre ord, så tror jeg ikke vekt har så mye med saken å gjøre. Jeg ville uansett ikke hatt en mann kun fordi han var en "chubby chaser", men jeg vet at jeg ikke ville hatt problemer med å finne meg en ny partner om jeg hadde ønsket det.

Skrevet

Jeg er kansje fæl når jeg sier dette, men jeg blir kvalm av tanken på å ha sex med en tykk mann!! Han MÅ være stram ellers klare jeg ikke at han verken tar i meg eller jeg han... :(

Ærlig sak.

Skrevet

Deg om det...vet ikke helt hvorfor du mente at det hadde noe i den tråden å gjøre.

Skrevet

Kan godt tenkes HI spør av seriøse grunner, derfor velger jeg å svare.

Jeg lurte på det samme da jeg var yngre, i og med at jeg alltid har vært overvektig. Fra tidlig ungdom hadde liksom alle andre kjærester, bare ikke jeg, og det var jo en vond følelse.

Etter hvert (altså etter jeg begynte å fly på byen som 17-åring), så hadde jeg mer enn nok personer som var interessert (og ikke da kl.03 på natta når alt annet håp var ute for sjekkerne.. ;-) )

Har hatt flere kjærester, et godt sexliv (med de jeg hadde et forhold til vel og merke, et par mindre heldige one-nightere må vel de fleste innom..).

Siste 10 år i et meget bra forhold. Giftet oss etter hvert. Har et supert sexliv. :-D

Man trenger nok ikke være slank for å ha et bra sexliv eller bra liv ellers. Det handler vel om å føle seg trygg på hverandre og å ha det godt sammen generelt.

Skrevet

De overvektige som ønsker å finne en partner klarer det.Når jeg var singel hadde jeg ingen problemer med å treffe eller finne nye menn. Jeg og min mann var venner i flere år før vi ble ett par.

Og det er svært enkelt. For det første så trenger man ikke å være tynn for å være sexy.For det andre så trenger man ihvertfall ikke å være tynn for å være sensuell.For det tredje så trenger man overhodet ikkr å være tynn for å være en snill,fornuftig,intressant person med gode verdier som folk (både kvinner og menn) ønsker å tilbringe tid sammen med.

Når det gjelder sex så er jeg en lidenskaplig person med ett veldig veldig godt sexliv.Jeg er så heldig at jeg får multiorgasmer- uansett om jeg er tynn,overvektig eller høygravid.

Ps,jeg har hørt at mange menn ønsker litt overvektige jenter for vi er bedre i senga.Vi tør å slippe oss mer løs,er redde.Om dette er sant aner ikke jeg,dette er noe jeg har overhørt på jobb blant "gutta"

Skrevet

HI her...

Takk for svar...

Jeg er overvektig selv og sliter litt med egne tanker vedr. det å være naken foran noen... og når man har sex er man både fysisk og psykisk naken føler jeg....

Skrevet

Du trenger ikke være overvektig for å føle deg slik. Jeg er 1.70 og veier 56 kg og sliter allikevel med det å være fullstendig avkledd foran en annen... Har dårlig selvtillit for kroppen min selvom jeg logisk sett vet at det ikke bør være noen grunn til det.

Skrevet

Det jeg føler med overvekten er at det av og til kan være til fysisk hinder under sex !!!! :-) men har det jo bra allikevel

Skrevet

Jeg vil vel tro at svært tynne jenter er mindre appetittvekkende å ha sex med enn de som er runde. Man kan være vakker og frodig og tynn og ekkel, og motsatt. Det e rvel stil og personlighet mer enn antall kio som sier noe om hvor sexy man er. Og det e rvle perosnlighet mer enn størrelse som sier noe om hvor BRA sexlivet er. Hilsen ei som ikke liker for tynne gutter.

Skrevet

Jeg har 20-25 kg ekstra eller så.

Jeg har ikke sexliv i hele tatt, jeg er singel og vil ikke ha tilfeldig sex, one nights er ikke for meg ikke sex med venner heller.

Men mitt sexliv som er nulleksisterendes kommer ikke av min overvekt jeg har da nok med tilbud det kommer av mitt valg.

Skrevet

veier 25 kg for mye og sexlivet er på topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...