Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg liker best å dusje om kveldene for å være ren når jeg legger meg og vaske av meg svette og "skit" som har kommet på i løpet av dagen. Synes det virker som "alle" andre dusjer om morgenen. Så hva er argumentet for å dusje om morgenen? Lurer på om det bare er jeg som er rar...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Begge deler. Dette fordi jeg har stress-inkontinens og dermed hele tiden har på Tena. Men, vasker stort sett bare underlivet om morgenen. Ikke sunt for huden med såpe både morgen og kveld.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Dusjer bare om morgenen. Svetter ikke noe nevneverdig i løpet av dagen uansett. Annerledes hvis jeg går en lang tur i skogen eller trener på annen måte. Om morgenen føler jeg alltid et sterkt behov for en dusj, ikke bare for å bli ren, men også fordi det kjennes behagelig. Særlig når vi har hatt sex er det helt nødvendig å dusje etterpå. Og vi har som regel sex på kveldstid.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Ofte dusjer jeg om kvelden, særlig om jeg skal tidlig opp osv. Det er i hovedsak for å slippe stress på morgenen. Men hender jo det blir litt sengekos med mannen etter leggetid, og da MÅ jeg dusje på morgenen også... Så dusjer både morgen og kveld, kommer litt an på
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 alltid om morgenen, ellers føler jeg verken at jeg våkner helt eller at jeg ser presentabel ut. Har som regel håret til alle kanter når jeg våkner, og det lar seg ikke fikse uten store mengder vann Og noen ganger om ettermiddagen eller kvelden, hvis dagen har vært tøff og jeg er svett eller nedstøva eller noe, eller hvis jeg er stiv i nakke og rygg.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Nesten alltid på kvelden. Har veldig langt hår som tar 1/2 time å tørke. Det gidder jeg ikke på morgenen. Men kan dusje kroppen om morgenen dersom jeg har hatt ei het natt;)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 Jeg blir rundpult av mannen min hver eneste kveld, så her må det dusjes om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 Morgningen fordi da blir håret mitt skinnende og fyldig resten av dagen. Håret mitt er dessverre litt flatt og blir fort fett selv om jeg forsøker å ikke vaske det for ofte (annenher dag nå), så vil i det minste ha en dag annenhver dag med noenlunde fyldig og fint hår. Den andre annenhver dagen setter jeg det opp i hestehale, da synes det ikke så godt at det er bitte litt fett.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #9 Skrevet 4. november 2010 Begge deler =) Vasker håret på kvelden, legger meg med hådkle over puta. Så dusjer jeg bare kroppen på morran! =)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #10 Skrevet 4. november 2010 Jeg foretrekker å dusje på morgenen, først og fremst fordi jeg har et hår som står til alle kanter etter en natts søvn. Men nå er det dessverre ikke alltid mulig å dusje på morgenen når man har små barn:) Så de morgenene jeg ikke får dusjet, så tar jeg heller en "kattevask", og dusjer på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #11 Skrevet 4. november 2010 jeg dusjer om kvelden... orker ikke det stresset på morningen.. håret på tørke og fikses... jeg syns det er kjempedeilig å legge meg nyren på kveldene... og våkne ren i rent sengetøy
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #12 Skrevet 4. november 2010 Stort sett på morgenen. Dusjer jeg om kvelden føler jeg meg ikke spesielt ren neste dag om jeg ikke går over armhuler og underliv + tar på deodorant. Da er en del av vitsen borte å gjøre det om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #13 Skrevet 4. november 2010 Alltid om kvelden i ukedagene. Jeg er skikkelig morgentrøtt og står ikke opp et sekund før jeg må, fryser også om morgenen så orker ikke tanken på å kle av meg og inn i dusjen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #14 Skrevet 4. november 2010 Både og som regel. Vil "dusje av meg natten" om morgnen og trener som regel hver dag. Da må jeg ha meg en dusj igjen. Bruker ikke såpe annet enn til håret....
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #15 Skrevet 4. november 2010 Dusjer ikke så ofte, så dusjer når det passer best. Det kan like gjerne være midt på dagen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #16 Skrevet 4. november 2010 *Dusjer om morgenen for å føle meg vel når jeg skal på jobb. *Liker ikke å legge meg med vått hår, men vasker meg selvfølgelig før jeg legger meg. *Dusjer om kvelden før jeg skal ut på noe.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #17 Skrevet 4. november 2010 Dusjer om kvelden før jeg legger meg, eller etter jobb, alt ettersom hva jeg skal på kvelden i grunn. Blir jo mer møkkete i løpet av en dag enn over natta, er jo stort sett på kvelden vi har sex også, så da liker vi begge å være rene og freshe. Vasker meg om morgenen selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #18 Skrevet 4. november 2010 Ingen av delene. Jeg dusjer etter trening, ca 3-4 ganger i uka, samt av og til ellers hvis jeg blir skitten eller varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå