Gå til innhold

Se her vimser:)


karolineb

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det flere som merker at man kan være utrolig vimsete når man er gravid?? Jeg merker dette til tider litt for mye og med tårer som sitter lett pga hormonene blir det mange morsomme øyeblikk når man ser tilbake på det..

Hittil har jeg gått på dørkarmer, sparket borti stoler, mistet nyhandlet brød ut av posen og ned på asfalten, og man føler seg så utrolig klønete. Når jeg sparket borti stolen begynte jeg å hylgrine fordi jeg fem minutter før hadde kuttet foten på en metallist:( man kan bli rimelig frustrert til tider ja..

Noen flere med historier??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha :) Sånn er jeg også... Sier ting og gjør ting uten og tenke...

Igår måtte jeg bare gå fra middagsbordet pga av en utrolig trang til og gråte... :-S Satt ved bordet igjen etter et par minutter....Da var alt bra igjen....

Er jo blitt helt skrullete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er et vimsehodet for tiden ja ;) er godt jeg har sagt ifra på jobben til de jeg jobber nærmest med :) glemmer halvparten av det jeg skal, er hormonell, dårlig tålmodighet og kan bli sint og lei meg på et øyeblikk!!! de hadde vel trodd at jeg hadde blitt sprø dersom jeg ikke hadde sagt noe!! ;) hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg surrer med dager og "går rundt meg selv".....går for å henter ting og glemmer hva jeg skal hente ol. går med hodet i en sky :/ hehe:) kjenner også at jeg beveger meg mye saktere...hvis ting går fort detter jeg av lasset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...