Gå til innhold

Blir uvel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...av kvinner som har flere barn (over 3 barn), som har passert 40 og vel så det, som absolutt skal ha flere barn og når naturen ikke vil hjelpe de lengere, så tyr de til donoregg..... Synes det er unaturlig! Det er en ting å være over 40 og ikke ha barn i det hele tatt, men når du har flere friske, fine barn fra før av, så er det ren egoisme å få flere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egoisme å få mange barn? Jeg vil vel heller påstå det motsatte, virker som de setter seg selv og sine behov til side til fordel for mange barn.

Skrevet

Også for en diger gruppe kvinner dette er!

Skrevet

Synes ikke det er egoistisk, mer et desperat forsøk på å holde på ungdommen..... Enig med HI her....

Skrevet

Sånne svar som dette, 11.26, skjønner jeg ikke.

Holder man på ungdommen når man får barn? Jeg syns det er tvert imot.

Det er såpass mye arbeid med barn at det ville vært lettere å skaffe ny garderobe og trimme litt.

Hva du synes er nettopp det: Hva du synes. Det er bare en lite gjennomtenkt og fordomsfull antagelse fra et lite menneske i hele den store verden.

Skrevet

HI er nok heldig og har funnet mannen i sitt liv tidlig og har all verden av tid på å få alle ungene hun ønsker..

Eller så har hun allverden av tid på å finne en ny ...og en ny... og få barn med. Sånn at hun til slutt har 5-6 barn med 3 -4 forskjellige menn;)

Skrevet

Selv om man har flere ban fra før og er over 40 så kan en jo føle at en har lyst, tid, overskudd og kjærligehet til flere. Hvorfor skal en da ikke få lov å prøve? Og hva om en da finner en ny partner som ikke har barn, skal han da gi avkall på egne barn bare fordi dama er over 40??

Skrevet

Så du mener det er helt normalt at en dame på 46 år, med 5 barn og egne egg som ikke fungerer lengere, tyr til eggdonasjon?

HI

Skrevet

Å få barn er egoistisk.

Samme om du er 16 eller 50 år.

Alle får gjøre det som passer de best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...