Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Vi har alle en merkelig vennine som av en eller annen uviss grunn fortsatt er i vennekretsen selv om hun burde ha vært kuttet ut for lengst... Min merkelige vennnine utstår ikke mannen min, det tar henne ca 2 sec å finne ut en liste på over 100 ting hun ikke liker ved han. MEN hun ringer fortsatt å lurer på hvordan han har det, og hva han gjør... Hun må alltid finne noe å kritisere, vi har bygd drømmeboligen og hun kommer inn å leter etter feil. Feil kan være at det og det skulle ha vært en annen farge, kjøkkenet skulle ikke ha vært der osvosv.. ( Ja, jeg vet at hun la inn bud på tomta, men det kommer hun aldri til å innrømme) Til andre kritiserer hun sin mann, han er ikke noe til far og knapt nok noe til mann. Til meg er han en saint og gjør alt rett... Hvorfor vi fortsatt er venniner... Hun slutter ikke å ringe, møte opp og dessuten har vi barn i samme barnehage så jeg må jo omgåes henne uansett...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Hun der venninna di er kanskje sjalu på deg, som har en så kjekk mann?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Høres ut som om hun liker mannen din litt ekstra, og kamuflerer det med mye negativt:-p
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Jepp, denne dama er helt klart ute etter mannen din! Hun forsøker å få deg til å se alle de "negative" sidene hans, slik at du skal bli lei og hun kan få han!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Høres ut som om venninna de egentlig kunne tenkt seg mannen din, men i redsel for at du skal skjønne det går ho for langt andre veien. Om hun virkelig ikke kunne fordra han så hadde hun ikke spurt hvordan han har det og slikt. Jeg kan overhode ikke fordra mannen til ei venninne av meg, Og de få gangene samtaleevnet kommer inn på han er det fordi hun vil fortelle et eller annet om han. Jeg snakker ikke negativt om han og spør heller ikke etter han. Hennes mann hennes valg
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Min venninne er veldig, veldig seriøs. Hun smiler ikke og ler heller ikke. Ikke fordi hun ikke er glad, men fordi hun bare er født slik. Hun forstår ikke ironi og vil aller mest bare snakke kunst. Min andre rare venninne snakker nesten ikke. Hun er veldig sjenert og tør ikke fortelle noe. Vi har kjent hverandre i 13år, men tør fortsatt ikke si noe. Hun er snill og god, men veldig kjedelig. Heldigvis har jeg mange normale venninner også.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 Jepp, jeg har en sånn "venninne".. Jeg har nå klart å få henne litt på avstand for hun tar fullstendig knekken på meg. Hun er en dramaquen og det er alltid noe! Jeg blir surret inn i et nett av løgner og drama. Hun skal ha sympati, hun er selvsentrert og hele verden snurrer rundt henne. Hun snakker dritt om alt og alle. Man kan ikke stole på noe hun sier for hun lyver om alt. Sikkert om hva hun spiste til frokost også.. Men hun tar aldri et nei og trenger seg på. Jeg har heldigvis klart å kutte henne nesten helt ut og men på grunn av omstendighetene så blir jeg nok aldri "kvitt" henne helt. Enig med de over her ang din venninne. Høres ut som hun er sjalu på deg.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 Hun var min merklige venninne... Jeg har sluttet være med henne etter hun gikk LANGT over grensa! I 3år har hun vert venn med meg, alltid stillt opp.. Trodde jeg frem til i fjor. Jeg ble gravid med en jeg senere fant ut hun har vert forelsket i, da gikk hun ut og sa alt mulig dritt hun kunne få tak i om meg, dette gjorde hun også tydligvis før jeg ble gravid. Men det var nå ting ble åpenlyst, hun truet meg også at hun skulle ødelegge livet mitt. En gang tidligere prøvde hun seg på xen (daværende typen)! Hun har hele tiden lagt ut falske rykter om meg, jeg har alltid vert en ordentlig person som aldri gjorde noe galt, hadde ikke sex i hytt og vær på fylla slik hun har holdt på. Eneste gangene jeg mmøtter henne er hvis hun er med felles venner når jeg er der.. Da spiller hun god venn igjen.. ? Hun har aldri sagt unskyld til meg, noe jeg synest jeg fortjener etter alt drittet jeg fikk pga kjeften hennes!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #9 Skrevet 4. november 2010 mi merkelige venninne vokser aldri opp. hun er fortsatt 16 år i hodet. Vi er nå 26 år. Hun fester, flørter osv. Har jente på 6 år, singel og bor hjemme i kjelleren til sin mor. Vi har aldri noe særli å snakke om. Hun snakker bare om fest, gutter å at jeg er kjedelige for jeg aldri gidder å være med ut. Men kontakten mister vi visst aldri. Hun ringer 3-4 ganger i uka for å fortelle noe nytt.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #10 Skrevet 4. november 2010 Min merkelige venninne er søt og snill, men hellig overbevist om at universet kretser rundt henne, og at ALLE er kjempeinteressert i alt hun foretar seg. I fullt alvor kan hun si ting som " Det er kjedelig å høre om ungene deres, hør hva sønnen min gjorde i går.." og " Jeg orker ikke kjøre offentlig transport for pga alle de misunnelige blikkene". I årevis har vi ( vennninnegjengen) prøvd å få henne ned på jorden, men nå har vi vel mer eller mindre gitt opp. Når vi treffes hører vi på de høytflyvende planene hennes en stund ( som aldri blir noe av, forøvrig), og så overhører vi henne rett og slett. Rett som det er så finner hun seg nye venner som er " så fantastiske/inspirerende/ verdensvante/ kreative osv", og dropper oss for en stund, men etter noen måneder så dukker hun opp igjen og tar kontakt som om hun aldri har vært borte. Vi er nok hennes "hjemme", og av en eller annen grunn så tar vi imot henne igjen, alltid. Vi har vært sammen fra vi gikk på barneskolen, så det er ikke så lett å bryte et så langt vennskap heller, og alle trenger vi vel noen raringer i livet vårt som får oss til å føle oss flinke og skikkelige ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #11 Skrevet 4. november 2010 De som er merkelige her er ikke venninnene som dere beskriver, men at dere kjenner folk dere synes er merkelige, kanskje også misliker, og kaller dem venninner....Jeg har ingen merkelige venninner. Jeg har venninner med forskjellige særegenheter og selvsagt også med feil, men jeg er glad i mine venninner og ville ikke funnet på å henge dem ut her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå