Gå til innhold

Om dere fikk velge, hvor ville dere ha dratt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tyrkia,Egypt eller Kanariøyene ?

Vi vurderer om vi skal dra en uke før jul til ett av disse stedene .(uten barn ).

Hvor ville dere ha dratt?

Noen som har vært i Egypt og kan fortelle litt om det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min onkel som reiser over alt, sier at han hatet Egypt, og anbefaler Jordan. Egypt har ufordragelige folk, sier han.

Kanariøyene høres kos ut!

Skrevet

Egypt er fint. Litt mye sikkerhet - og ikke så mye å finne på alene som par. Bør ikke reise i landet alene, men med følge. Vi hadde med væpnet sikkerhetsvakt også unde rguidet bussturer.

Ikke alle muslimer der nede liker nordmenn. Men mye flott å shoppe og fantastisk mat. Mye å se!

Reiser du pakkereise ligger du som oftes i egne turistbyer. Veldig trygt det da, men hva er det å se der.

Skrevet

Jeg har vært i Egypt nå. Hadde det fint, men er ikke overbegeistret. Det blåste en del der vi var, og sola gikk ganske tidlig ned. Så ved 3-4-tida var det egentlig noe særlig vits å ligge ute ved bassenget.

Enig i at folka der nede er utrolig slitsomme. (I turistsammenheng da, hvor de skal tjene penger på oss). Hvis dere er glad i å snorkle, så er det jo en kjempefin mulighet for det! : ) Stranda ved hotellet våres var ikke noe særlig fin. Men hørte om noen andre som hadde vært på båttur og besøkt et knallfint sted.

Tyrkia blir vel litt for kaldt tror jeg? Har ikke vært på Kanariøyene, men der er det vel ihvertfall varmt : )

Skrevet

Ingen av stedene. Jeg holder meg til Europa. Mer enn nok å se der, og et mye bedre klima.

Skrevet

Og hvor ligger Kanariøyene igjen?

Skrevet

Takk for svar .Ja, hvor ligger kanariøyene ? Jo, i Europa .. hehe

Skrevet

kanarieøyene ligger ikke i Europa, selv om de tilhører spania.

Skrevet

Hvis dere dykker, hadde jeg reist til egypt. Hvis ikke hadde jeg holdt meg unna det landet. Som kvinne får man ikke gå i fred (selv med mannlig følge) og det er et utrolig skittent land.

Kanariøyene er litt sånn - akkurat som hjemme, bare at i syden....

Tyrkia vet jeg ikke noe om.

Skrevet

Ikke Tyrkia. Der er det kaldt. Kanariøyene kan også være litt kjølig før jul faktisk, eller man kan være heldig å få strålende vær. Egypt er charteroperatørenes nye "hit". både Sharm og Hurgada står på programmene. Veldig flotte hoteller, all inclusive anbefales. Har ikke vært der selv, men har hørt mye positivt og mye negativt. Kanariøyene er nok det safeste og har mye forskjellig å by på, ikke bare sol og bad. Las Palmas er for eksempel er kjempe fin storby med gode tapasrestauranter, bra shopping og genuin spansk stemning.

Skrevet

Kanariøyene. Ikke det optimale været, men jeg synes både Egypt og Tyrkia er fordømt slitsomme steder om man skal være i typiske charterstrøk.

Egentlig ville jeg vel dratt et helt annet sted.

Skrevet

Geografisk regnes Kanariøyene som en del av Afrika da de ligger på den afrikanske kontinentalsokkel, men politisk og kulturelt regnes de som en del av Europa fordi de er en del av Spania.

Skrevet

Anbefaler Dubai !! ;))

(sjekk www.gotogate.no - fine priser, knallbillig sted å leve)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...