Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Min sover mest i perioden 11.30-14.00, hvor de flestre barselaktiviteter finner sted, men han sover ikke når det er uro, men jeg blir litt smågal av å bare være meg og han hele dagen!!! Hva med dere andre?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Jeg tar han med på ting da. Det gjør ikke noe om søvnen blir oppstykket.. Han sover og når det er mye støy da.. Kanskje din burde bli vant til mer uro når han sover?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Ja det gikk veldig fint tidligere, men han har blitt en sånn halvtimerssøvn baby hvis vi ikke triller etc, så sliter litt, men han får vel bare innrette seg da, bare litt slitsomt med 5 soverperioder per dag :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Jeg går tur når han skal "langsove"...så det løser problemet. Han sover også godt overalt, men nå flyr ikke jeg ned dørene der det er barselaktiviteter heller da...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Jeg går enten tur eller setter vogna på utsiden mens jeg gjør unna husarbeidet eller slapper av. Er vi på farten blir det kun halvtimer og en sur gutt. Det gikk greit i begynnelsen men etter fyllte 3 mnd går det ikke greit.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 HI her - ja det er tur jeg også går nå om dagen - midt på dagen - 2 timer nesten hver dag. men har lyst på litt voksenkontakt også. Men blir slitsomt med sur unge ja. Får vel ta det iigjen når jeg e rute av boblen (og far tar over permisjonen :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå