Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg har noen ganger postet innlegg her, da jeg har trykket feil (mente å trykke skravlesiden). Men hvem er dere? Kjenner dere hverandre?
Gjest Filifjonka Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Mnge av oss pleide å henge på det forumet som het Barnet Mitt. Det var som Din Baby, men for dem som har litt eldre barn. Det forumet ble nedlagt/flyttet og mange av oss ble ikke med over på det nye forumet. Skravlesiden BAM er liksom siste rest av Barnet Mitt. Jeg "kjenner" ingen her, ihvertfall ikke slik at jeg vet hvem de er i RL, hva de heter og hvor de bor og slik. Men etter hvert lærer man seg å kjenne igjen noen nick, man vet litt hvordan de pleier å svare og spørre og slik.
Jojo x3 Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Jeg kjenner heller ingen her i virkeligheten, men var en av dem som fant barnetmitt.com og likte meg der, så flyttet de siden hit og jeg ble med! Var større aktivitet her før, er ganske stille for tiden, men når en spør og får svar er det mange fornuftige og interessante svar syns jeg!
blond Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Vi kjenner hverandre per nick og hvordan vi fremstår her. Noen av oss har snakket mye sammen og derfor kan det sikkert virke som om vi kjenner hverandre utenfor nett. Hvem er du?
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Jeg kom "tilbake" etter en lengre periode der jeg bare var på dib når barna var litt yngre etter blond var og reklamerte litt på skravle på dib. Det var veldig rolig på barnetmitt, og nå har det vært litt rolig her også i det siste.
blond Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Det har vært mye det samme som har blitt pratet om gjentatte ganger og derfor har jeg blitt lei, selvsagt påvirker det aktivitetsnivået mitt her. Istedet har jeg begynt å flagre over hele dib, rettere sagt på begge skravlesidene og anonym. Har hatt lang pause og er innom av og til, er ok å høre hvordan det går med folk og se de gamle nicikene igjen! Synd at aktiviteten ikke forble høy på bam, det var ganske mange som var innom flere perioder, men det var altså ikke nok til å holde folk. Synd. (tipper at Kokkeli snart dukker opp!)
Lene~mor til tre Skrevet 5. november 2010 #7 Skrevet 5. november 2010 Jeg kjenner ingen personlig, men føler at jeg kjenner de fleste som var på barnet mitt gjennom nicknavnene selv om jeg ikke er en en av dem som har vært der lengst.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. november 2010 #8 Skrevet 5. november 2010 Her er jeg blond:))) Jeg har også gått lei, synes det er veldig synd at aktivitetsnivået her datt helt til null, jeg har hatt lang pause som deg,, men er nå innom litt dann og vann. Jeg er ikke på andre sider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå