Gå til innhold

Reimavotter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at de minste ikke liker så godt votter og at de kan være vanskelig å få på. Den første modellen som er avbildet har vel glidelås i siden og i tillegg er de ikke så lange. Slike hadde jeg til minste når hun var mindre og det var de eneste hun ville bruke:)

Ser forresten på noen av vottene at de skriver at produktet skal vrenges før vask.... det må du aldri gjøre med votter:)

Skrevet

Må bare si at vi har prøvd flere av reima vottene, men aldri vært fornøyde da de ikke holder noe godt på varmen. Prøv heller Hestra votter med ullfor, de er mye bedre... Fåes kjøpt på ulike sportsbutikker, blant annet g-sport.

Sorry, vet det ikke var dette du spurte om, men MÅTTE bare få sagt det :)

Skrevet

Vi har aapa til minstejenta vår som er 12mnd. Kjempe lett å få på, og de sitter godt på hånden hennes. Veldig lett å vaske, å skitten setter seg bare lett på votten, så man slipper å vaske dem så ofte.

Storebror på 3 år har pajuvottene, de er super. Han var ute i pøsregn i 1time å lekte med vottene i vann og søle. Da han kom inn var det såvidt vått innerst i votten med sømmen liksom.

Veldig bra votter! som er godt vanntett.

Casual har jeg ingen erfaringer med, men kan trygt anbefale begge de 2 andre modellene.

Skrevet

er enig med gåbil, vi hadde reimavotter til eldste de vinteren etter hun var 1år og vinter etter hun var 2 år å vi var apsolutt ikke fornøyd. hun var alltid kaldt på hennene når hun kom inn. i år prøver vi hestra sine.

LOPT i barneparadis, hvorfor skal man ikke vrenger votter før vask? det har jeg alltid gjort.

Skrevet

Jeg har som hun over her dårlige erfaringer med reima vottene. Prøvd flere forskjellige og de har vært vanntette altså, men mine unger har blitt iskalde med dem... Kjenner flere andre som sier det samme. Hestra synes jeg er mye bedre men de er jo ganske dyre.

Skrevet

"Troll" har noen veldig praktiske votter med glidelås og ordentlig ullfór inni. De er ikke de aller tykkeste, men til høst/vår er de supre!

Mye bedre enn votter med syntetisk fór, og lette å ha på seg for små barn som lett kan miste muligheten til å gripe (holde i spader etc.) om vottene er altfor stive/tykke.

Fant dessuten et par tykke vintervotter på Reflex med ullfór til 3-åringen vår i fjor, som var kjempevarme og gode. Husker dessverre ikke hvilket merke det var, men det var ikke Reima i alle fall. Ingen av R-vottene hadde ullfór da jeg var ute på handlerunden i fjor ;)

Ble litt på siden av HI sitt spørsmål, dette her...

Skrevet

Spesielt tommelen kan være vanskelig å få skikkelig på plass i gjen. I reima sine votter står det at de ikke skal vrenges:)

Skrevet

Når hun er såpass stor, så kan hun "sprike" med fingrene og det er greier å velge vott (så du får tommelen inn)

Anbefaler å bruke votter med glidelås. De er lettere å få på.

Ellers så har vi faktisk brukt en del de vottene fra hennes og maurits (lange) som hun fikk i presang. De er lette å få på - utrolig nok!

Tipser om å bruke vanter (i ull). Det gjør det greit om votten er av og blir da ikke så kald....

Til virkelig kalde dager, er det hestra vindvotter med ullfor som gjelder.

Skrevet

jeg har brukt pjau eller casuel til mi jente helt fra ho begynte i bhg, så iallefall ut som de på bildet.. og bruker de enda, jeg er kjempe fornøyd.. og liker de godt fordi de kan dra de langt over jakken eller dressen.. slik at snø og regn ikke trenger igjennom eller at de blir våte og kalde mellom vottene og dressen...

Skrevet

Tenkte kjøpe Aapa. også ha noen hjemmestrikka ullvotter inni. Hva tror dere om det? barnehagetanta viste meg noen votter og mente det måtte være smart ;) hmm

Skrevet

Må bare snike meg innom for å si at jeg og har dårlige erfaringer med votter fra Reima. Hestra votter er mye varmere og bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...