Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg er litt i tvil her om 2.-klassingen vår skal ha en "lekejakke" eller en litt fin en... Hva er vanlig? Legg gjerne ved en link!
Mille** Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Ungene mine har pleid å ha en lekejakke/utejakke, og en litt finere til lørdagsbruk liksom. Skolejenta mi har nå en nike boblejakke, men har blitt så stor at hun ikke vil ha finjakke i tillegg. ;o)
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Jeg har blitt Ticket fan de siste årene så her har vi det som jakke og når snøen kommer har vi bukser til:) I tillegg så bruker hun en dunkåpe fra Ticket på dager med null regn, sol og kaldt:) Jeg ville valgt en praktisk jakke på skolen som tåler vær av alle slag. Den kan være fin alikevel da
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Regner med at du tenker vinterjakke:) 2:e klassingen her har en Hannah Montana "skinn"jakke, en Ticket to Heaven jakke(-delt skidress) og en Reima jakke. Disse 3 kan hun bruke til skolen. Så har hun i tillegg en sort dunkåpe, men den får hun ikke ha til skolen. -Hun har denne i rosa da- http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=36038&productId=278195&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dTicket+to+Heaven%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1 http://www.cunda.de/Shop/HtmlProduct/product.html?l1=%27Kids%27&l2=%27Girls%27&l3=%27Hannah%20Montana%27&l4=%27Kollektion%27&pId=%2736856%27&pClr=%271%27 finner ikke noen link til reimajekken, hun har allerede brukt den en vinter
Mandalas Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Min 2.klassing har en vinterjakke som han bruker både på skolen og hjemme. Det er en vanlig "skijakke" som er vind- og vanntett. Vanntett er et must hos oss.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 4. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2010 Jeg tar gjerne imot flere, men takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå