Luna har født. Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg har kynnere 5-6 ganger i timen i perioder nå, er 36+2. Det første jeg merker er en følelse av at det snurper seg sammen oppover bryst og hals og da skjønner jeg at det kommer en kynner. Flere som har det slik??
Gjest Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Jepp, har det samme her. Hatt det siden jeg var ca 20 uker på vei, er nå i 29/30 uke. Føler man får lettere pusteproblem...
Luna har født. Skrevet 4. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2010 Å, takk for svar. Da er det sikkert normalt da:).. Hvor mye kynnere har dere da folkens..? Jeg tror jeg kan ha flere kynnere i timen hele døgnet nå, synes det er mye mer enn sist. Men det blir kanskje mer og mer for hvert svangerskap? (nå skal dere svare at: neida Luna du kommer sikkert til å føde før termin denne gang siden du har så mye kynnere!!) Hehe Luna
Carro og Oscar Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Hei! Jeg er i starten på uke 30 nå og har veldig mye kynnere. Jeg tror i hvertfall det er det som er kynnere , vanskelig å si frodi jeg er førstegangs. Men magen strammer seg og det føles litt som krampe. ubehagelig og veldig slitsomt. Jeg har også flere i timen. Jobber bare 2 dager i uken, idag har jeg sittet med kynnere nesten hele dagen på jobben og det er helt pyton... vill bare hjem. 3,5 timer igjen. Blir også veldig tungpustet og nesten litt kvalm/uvel av dem. Håper de fører noe godt med seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå