Gå til innhold

Heisan :)


Tolly71

Anbefalte innlegg

Ja da får eg melde meg inn her jeg oxo :) Er vistnok på veg med mitt fjerde her og forventet termin er rundt 11 juli 2011....Har ei jente som fyller 12 år den 10 juli, så håper ikke det skjer på den dagen da hehe. Har oxo ei jente på 9 år og en liten sønn som blir 2 år i januar...dette var dog ikke planlagt men det er mer enn velkomment for det:) Er fryktelig spent her på hva det blir og om dette oxo vil komme før terminen, da alle de andre 3 har kommet alt i fra en uke til 4 dager før termin.....Jentene mine er fra et tidligere forhold, så dette blir nr to for min mann:) Han har da allerede begynnt å tenke på navn han, så han gleder seg :)

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer & velkommen hit ! :)

Jeg har forventa termin ca 1 juli 2011. Dette blir mitt 3 barn,samboens 2 :) '

Har en på 5 og en på 1... Er bombe sikker på at dette også blir en gutt ;)

Første fikk jeg dagen etter termin og siste en uke over, da tok de vannet så startet det selv. Er litt spent på hvordan fødselen her vil gå ettersom alle sier at 3mann er en luring...

Har du fått noen gravid symptomer enda?

Her er det veldig lite. Hormonene er her...Både de triste,glade,sinte og sure... :D

Ellers begynner kvalmen og komme:-S Så jeg kan tenke meg at jeg henger over doskåla om en ukes tid... men det hører vel med...

 

Lykke til :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

 

hmmm noen symptomer...vel er jo ganske så opp og ned i humør da hehe, så de går stille her i huset :) Ellers så har jeg ikke merket noe enda, har sluppet unna kvalmen med de andre, så håper jeg unngår den nå oxo :o

Er ganske nervøs for fødselen da...har hatt tre forskjellige fødsler og må si at junior var den verste da de nesten tok haste keisersnitt på meg...Ble satt i gang men etter 5 timer så var jeg så utslitt og junior var stressa, så da ble dt bestemt at de sku ta ham...mn 20 min etter at de hadde tatt mg av drypp, så begynnte mine egne rier og 4 timer etterpå så var han ute :D Og med jentene låg jeg 35 timer md nr 1 og 29 timer md nr 2....så gruer mg gjør jg :( Men må bare prøve å tenke positivt hehe. Så dere får to tette dere da :) Blir 2 år han little 31 januar, så han e 2,5 år når han blir store bror :) Jeg er sikker på at det er jente denne gangen men maen min sier gutt :) Vi får da spørre på UL når den tiden kommer :)

 

Lykke til til dere oxo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...