Gå til innhold

Noen som har kjøpt strollometer- barnevognsspeedometer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt strollometer- barnevognsspeedometer?

Lilleprinsen.no har dette for 399. Jeg blir litt fristet til å kjøpe. Kanskje jeg blir motivert og flinkere til å gå lange turer med den lille når den kommer. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj, visste ikke at det var noe som het det. Det skal jeg definitivt investere i. Jeg tror absolutt det vil hjelpe på motivasjonen(for min del iallefall:). Viser den hvor fort og hvor langt man har gått?

Skrevet

Beskrivelse

Finner du ikke tid og anledning til treningsøktene?

En løsning; - Gjør mer av det du allerede gjør! Gå lange turer med barnevognen!

Verdens første computerspeedometer, designet for å passe alle barnevogner!

Strollometer® er et "must tilbehør" for alle nybakte mammaer som ønsker å komme tilbake i form etter svangerskap og fødsel!

Les hva oppfinneren Adi skriver:

"Vår inspirasjon for Strollometer ® skjedde én måned etter at jeg fødte vårt tredje barn, Deena. Jeg vil gjerne ta min datter på spaserturer i et forsøk på å presse inn en god treningsøkt mens hun napped. Dessverre vandrere visste jeg aldri hvor langt jeg gikk, hvor fort jeg gikk, eller om min "workout" kunne måle seg med den treningen jeg var vant til fra treningsstudioet. Ingenting konstruert for sykler og ga meg korrekt informasjon, nøyaktighet eller hva jeg egentlig søkte.

Ideen til Strollometer ® ble født. Og ved å lage den fra grunnen av, har vi gjort alt for at den kunne lett strap-on til alle barnevogner, enten den tradisjonelle, all-terrain eller jogging.

Happy strolling!"

Adi

Dette er det som står om den på lilleprinsen.no.

Jeg er fristet til å kjøpe, men vil gjerne høre om noen som har prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...