Gå til innhold

Trenger råd fra kloke damer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg råd. for jeg vet ikke hva vi skal gjøre..

Vi bor i en leilighet på 2 etg. 2 soverom nede og 1 oppe, barna har hver sitt rom nede og vi oppe. Datteren vår på 3,5 år våkner som regel rundt 05.30. Og da begynner spetakkelet.. Hun roper på oss. Vi har sagt at hun må komme til oss. men nei.. roper høyt og sutrer.. ikke ordentlig gråting, men sutring. Vi har på lys i trappa og hun har lampe ved senga hun kan sette på sånn at det ikke blir for mørkt til henne. men enda så nekter hun å gå selv. Det hele ender med at hun vekker lillebror som er mer trøtt noe hun også er.. så da sitter vi her kl.06.00 med sutrete trøtte unger..

Hvordan kan jeg få datteren min til å slutte å rope om mårran ?? og få henne til å komme inn til oss og sove mere der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten hadde jeg begynt med belønningssystem for å få henne til å gå selv eller så hadde jeg bare hentet henne :)

Skrevet

En av mine gutter gjorde som din datter, måtte gå ned å hente han og leie han opp.Etter en stund stilte jeg meg i trappa og sa han bare kunne komme opp selv, så plutselig begynte han å komme helt opp til rommet vårt på egen hånd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...