Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg er gravid i midten av uke 36... på en uke har jeg blitt helt ekstremt tørr i huden! Jeg dynker hele kroppen i olje etter hver dusj, for å få fuktighet.. og nå har plutselig overkroppen blitt helt rar. Spesielt brystene! De flasser... huden faller av! Og jeg smører dem godt med både olje og Spenol.. dette kan jo ikke være normalt ?
Fru.Antonsen Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Nå forbereder kroppen seg, melkekjertlene/brystene strekker seg og forbereder seg på jobben de skal utføre om noen uker. Man går gjerne opp 1 og 2 str i bh så er sikkert derfor huden flasser. Det jeg vil anbefale er NuSKin Body Lufra -> bodypeeling NuSkin Body lotion og event NuSKin shower gel. Jeg bruker disse produktene selv og er meget godt fornøyd!!
juliogjuleprinsesse Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 jeg har slitt med kløe i dette svangerskapet og jeg har fått gode kremer anbefalt på apoteket Spenol er fet, men jeg personlig synes det finnes mye bedre kremer å bruke enn spenol men de koster gjerne litt mer. Forrige svangerskap brukte jeg body butter fra Body Shop, og var svært fornøyd med det Ellers sverger jeg til bioterm bodylotion, som jeg synes er grei å ha med å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå