Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Skulle hatt forandret adresse på Ellos.no, men hvor finner jeg en epost adresse til de? Noen som vet det. Før var det slik, at man kunne gå via kontakt oss, men der er ingenting å hente.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 vi fikk jo 3 kataloger hver gang vi pga meg, min mann og mitt nye etternavn. Jeg fant heller ikke noe sider som hjalp meg så jeg sendte mail og fikk hjelp ganske fort.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Men, hvor finner jeg en mail-adresse, det er det store og det hele. Er jo kun telefonnummer, ikke noen mail-adresse. Er rart de ikke har mer oversikt på siden deres.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Ser ikke ut om de har noen epostadresse. Kun kontaktskjema til kundeservice. Det står riktignok ikke noe om adresseendring, men det er jo forsøket verdt å sende de en melding på denne måten. Uansett får du nok svar på hvordan du skal gå fram. http://www.ellos.no/CustomerSupport/Faq.aspx?CategoryId=35863
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Hvis du bare skal endre din adresse kan vel det gjøres ved å logge seg inn på "Min side"?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Nei, går ikke an i det hele tatt på siden deres.Står med stor overskrift. De vil ha, at man sender mail til de, men da kunne den mail-adressen vært godt opplyst, noe den slett ikke er pr. i dag.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 De har tydeligvis "Still et spørsmål"-funksjonen under kundeservice, i stedet for mail-adresse.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Dette er den mest ubrukelig side jeg har vært borte i. Står tydelig, at de ønsker tilsendt mail, ang. adresseendring, men da må de også opplyse en mail-adresse. Hvor vanskelig skal det være. Ja det er helt sant, at de ikke har noen funksjon. "Still et spørsmål" kommer jeg langt med. Får klage til de i morgen.
Gjest Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 Jeg måtte ringe da vi flyttet for en års tid tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå