Gå til innhold

Kan dei sette oss i gang om vi ber om det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dei så snille att dei gjør det med oss kvinnfolk?

Jeg gikk 10 dager overtid med min første, og i dette svangerskapet orker jeg ikke tanken på det.

For jeg er så sliten av alt mulig som har skjedd rundt meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på det, gitt. Men du kan snakke med jordmor.

Skrevet

Jeg vil vel påstå at sjansen er svært liten for at du går over tida i svangerskap nr 2. Er det ikke ytterst få som går flere uker over termin når de har født før?

Skrevet

Jeg har termin på Lørdag, og jeg har en dårlig følelse att det blir overtid på meg denne gangen også :\

HI

Skrevet

Jeg følte at de hørte på meg når jeg skulle føde.

Jeg var 12 dager før ul termin. Men hadde hatt maserier i flere dager, fikk ikke sove (selv med sovetablett fra sykehuset), var så utrolig sliten. Nå hadde jeg vært innlagt en av de nettene med maserier pga. en oppdagelse på ctg. Men det viste seg å ikke være noe, men han legen strippet meg fordet.

Da jeg gikk 3. natte med maserier ringte jeg å sa at jeg ikke orket mer. Slimproppen gikk i løpet av natta da, å når jeg kom på sykehuset morgenen etter hadde jeg fått noen cm. Så da la de meg inn og tok vannet.

De sa i hvertfall det at det var ikke noen vits i å slite meg helt ut før fødselen, for jeg skulle jo gjennom den å. Å godt var det for den tok 19 timer!

Følte jeg ble hørt, å det var godt.

Snakk med dem! :o)

Skrevet

de setter igang fødsel om det er medisinsk grunn for det. de må begrunne det faglig vettu. men er du tvilende til svarene her så spør heller føden, mye bedre å spørre dem. er dem som sitter med svaret ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...