Gå til innhold

Cola-hodepine?? Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i 2. trimester, og har gått opp 4 kg på 16 uker! (Litt røykeslutt-kg og der sikkert)

På mandag bestemte jeg meg for å kutte ut brus, i et håp om å legge på meg litt mindre... Har tidligere drukket Cola hver dag! I årevis!! sikkert en liter om dagen. Har i går og i dag hatt skikkelig hodepine.. Er det mulig at det er cola`n som gjør at jeg får sånn hodepine? Har hørt av venner tidligere at dette går ann.. Er det noen som har opplevd det eller vet noe om det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg :) vet jo at spm er ganske dumt, men må bare høre om fler har hørt om eller hatt det slik :)

Skrevet

Har hørt om flere som har opplevd abstinest etter å ha kuttet ut Cola Coca ja

Skrevet

Når man har migrene etter epidural og slikt, må man drikke mye koffein. Så det kan være mangelen på koffein som gjør at du har hodepine, ja:)

Skrevet

Det kan vel være colaen... Eller så er det jo ganske vanlig å vondt i hodet innimellom;)

Skrevet

Ok, takk for svar :) Er i fin form utenom det liksom, men den hodepinen har vært konstant i 2 døgn nå. Er bare veldig sliten etter fulle jobbdager med sinnsyk hodepine. Får satse på at det går over i løpet av et par dager til da.

Takker igjen for svar :) Hilsen HI :)

Skrevet

Ikke no særlig med hodepine uansett grunn, så håper den går over snart,da:)

Skrevet

Hehe, takk for det :) Ha en fin kveld!

HI :)

Skrevet

Ja, det er cola-kuttet som gir den hodepinen.

Men ellers så er ikke 4 kg på 16 uker(inkl røykeslutt) noe å snakke om.....

Skrevet

Koffeinabstinenser ikke uvanlig etter bråslutt med cola.

Hadde det selv når xgubben flyttetbut, når vi bodde sammen gikk det omtrent 3 liter cola om dagen. Så når han flyttet ut ble det ikke kjøpt mere cola. Jeg slet med hodepine i ca 10 dager før det ble helt borte.

Var til og med til legen og han fortalte meg at det mest sansynlig kom av cola-tørken :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...