Gå til innhold

Hvorfor så utakknemlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stadig så dukker det opp tråder hvor folk er både sjokkert og skuffet over ting de har fått gratis.

Er det virkelig sånn at man forventer at alt her i verden som er gratis skal være av det beste?

Hvorfor kan man ikke heller være takknemlig for det man faktisk får?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

There's no such thing as a free lunch....

Kunne ikke falle meg inn å bli skuffa over gratis ting. Men av og til blir jeg positivt overraska...

Skrevet

Veldig enig! Dette med at disse gratispakkene er dårlige osv, er jo bare tull. Skjønner ikke at folk bare ikke kan være takknemlige, det de trenger ellers til babyen må de jo kjøpe uansett, kan ikke regne med å få alt gratis.

Skrevet

Jeg ble ikke skuffet over gratispakken fra Rimi, men den tilsvarte iallefall ikke en verdi på 200 kr som de reklamerte for...

Skrevet

Fant ut at jeg ikke ville ha disse gratispakkene, siden mange sa det førte til telefonoppringinger fra reklamefolk. Men det ser ikke ut til at det stemmer på dem som deltar i denne tråden.

Skrevet

Jeg har aldri blitt ringt av noe slik.

Skrevet

Neivel? Da får jeg ta på "I've been fooled again" T-skjorta :-)

Men er ikke så nøye. En tube med sinksalve eller en flaske med babysjampo varer i en evighet likevel.

Skrevet

Du får reservere deg hos brønnøysundregisteret, så blir du aldri oppringt igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...