3jenter Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Har gått på p- piller og likevel blitt gravid. Tror mannen kommer til å bli veldig sjokkert og helt ærlig vet jeg ikke åssen han vil ta det. For meg er babyen velkommen. Han har uttalt at han ikke ønsker flere. Han er veldig stressa og sliten for tida og jeg gruer meg til å fortelle det for har ikke lyst til å legge sten til byrden. Det er kanskje aldrig noen tid som er bedre å si det så bare å hoppe i det?
Popelko Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Det burde du si med enn gang. Det er en stor nyhet, som i aller høyeste grad gjelder dere begge, og dumt hvis bare du vet det Lykke til!
:o) :o) :o) Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Ja, du burde si det med en gang... Jo før du sier det, jo fortere kan han venne seg til tanken på å bli pappa igjen:) Lykke til!
3jenter Skrevet 3. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2010 Tror jeg skal prøve å fortelle han i morra. Han er en litt bekymra type så tror det blir litt vanskelig å fortelle det. Han blir kanskje sur på meg og gir meg skylda for at jeg er blitt gravid selv på P-piller. Har tatt de hvær dag kanskje noen timer senere enn vanlig en og annen dag, men generelt samme tid. Er veldig spent.
togutter-08og10 Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Hei. Jeg har sagt det samme dag som jeg tok test alle tre gangene (den ene mistet vi da) Og mannen min hadde egentlig ikke lyst på flere enn ett barn, (første kom med IVF) så vi trodde ikke at det skulle komme flere. Så sjokket var stort, men vurderte aldri å utsette å si noe. Ser av nicket ditt at dere har 4 barn allerede, jo flere jo bedre. Tror ikke overgangen blir så stor. Du skal se han syns det blir stas med en til.
Puppemamma Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 er da ikke bare din skyld at du har blitt gravid fortell det med en gang du
Fleur Delacour Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 Me testa på hyttetur, eg kom tilbake frå doen med testen holdt opp-ned for eg turde ikkje sjå på vindauget åleine...så snudde me den sammen, og der var det ein liten rosa strek gitt!!
karolineb Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 Jeg mener at man er to om saken og begge har rett til å få vite det samme dag man finner det ut. Dette er jo noe som skal deles, i allefall for de som er i et forhold:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå