Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Jeg er i mot.Syns det er helt forferdelig,og har ikke vært på sirkus på maaange år.Min datter på snart 5,har vært en gang,men det er fordi mine foreldre tok henne med uten å si noe til meg på forhånd...
Fisk med CV Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Veldig imot, og har aldri hatt med ungene på sirkus.
Tøysetipp Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Jeg synes det er dyremishandling og har derfor ikke lyst til å delta på sirkus. Datteren min vet hvorfor, men har vært på sirkus sammen med andre slektninger. Jeg nekter ikke min 6 åring å dra. Og forventer heller ikke at hun skal ha den forståelsen i en så ungalder.
skorpionfruen Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Store dyr ja, men de små hundene som er familiemedlemmer og blir trent opp ser jeg annerledes på. Forkastelig med hestene, elefantene og andre store dyr som aldri får gjøre annet enn å dra fra sted til sted i små båser. staaaaaaaaaaaaakar!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 3. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2010 Må de ha forståelse for slikt da? Er jo bare det samme som at man lærer dem i ikke slå og være stygg med mennesker og dyr,at man ikke stjeler,ikke lyver++
kitty litter Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 helt i mot, og ja jeg nekter sønnen min å gå på sirkus. ønsker ikke at han skal lære at dyre kan dresseres og pines for å underholde mennesker.. Det er faktisk viktig å lære banra deres hva som faktisk skjer på sirkus, hvordan dyra "lærer" alle "kunstene"... boe annet vil være å stikke hodet i sanden...
Tøysetipp Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Det kan ikke sammenlignes med å slå eller stjele. Man setter ikke opp en slå-stand eller stjele-stand hvor man kan være så kriminelle og slemme man vil. Man kan formidle sin kunnskap, men likevel er de barn som må få gjøre sine erfaringer. Jeg forbyr henne ikke, men ønsker ikke selv å være en del av det. Sånn er det for meg. Godt mulig det er annerledes for deg og dine barn.
Gjest Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Prinsippielt i mot, men tør ikke love at jeg ikke lar frøkna få oppleve en sirkusforestilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå