Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 nå er jeg piss lei av deres forbanna "du-har-det-med-å-høre-på-oss" PISS!! hvor har du forsikringene dine og er du fornøyd? jeg fikk faen ikke veteranforsikring på en veteranbil engang med de jævlene der! dæven nå er jeg bra forbanna!! (hjelper litt å få ropt det høyt ut iallefall!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Vi har også Gjensidige, og må innrømme at vi nå vurderer å bytte. Fant ved en tilfeldighet ut at de hadde satt opp prisen på bilforsikringen vår (kommer samlet med alle de andre forsikringene, så det var ikke så lett å se!). Og når man kjører skadefritt i flere går, så er det jo meningen at premien man betaler går ned, ikke opp. Så har brukt nesten 2 mnd på det, og først nå innrømmet dem at det er de som har gjort en feil. Datafeil var det visstnok! En annen sak var at vi hadde oversvømmelse i kjelleren i våres. Det var ikke å høyt, men det var kloakk blandet med regnvann. Og da er det litt uhygienisk å bo der med et lite spedbarn. Så Gjensidige sa at de kunne betale en natt for oss på hotell, slik at vi slapp å bo der før alt ble desinfisert. Men da måtte vi betale en egenandel på 4000 kr.... og en natt på hotell her i området koster jo maks 1000 kr. Ble så fly forbannet at jeg skjelte henne ut og slang på røret (hvis man kan slenge på røret på en mobil da*s*). Så hvis jeg får ræva i gir en dag, så skal jeg sjekket ut tilbud fra andre selskaper.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Det var var vel ikke egenandel på hotelloppholdet, men på hele oppgjøret det var snakk om... Vi er egentlig ganske godt fornøyde med Gjensidige etter et skadeoppgjør i kjelleren vår, vi.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 SATANS gjensidige her og! Krasjet i mai i fjor å de styret i ett å ett halvt år; mangler ditt å datt.Bullshit! Å jeg hadde rett hele veien, så pengene kom på konto etterhvert...=)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Hehe jeg sa opp forsikringen min hos de og fikk senere rosikringspaperer tilsendt fra de med regning for nytt år. Ringte de og gå beskjed at disse forsikringene var faktisk sagt opp og flyttet til annet selskap.Da fikk jeg regning i posten for de papirene de hadde sendt meg.... ikke bare skulle de ha penger for papirer de hadde sendt meg uten grunn men de skulle ha 400 kr for de 15 a4 sidene. Jeg ringte de igjen og joda allt var i orden det var slettet ikke tenk mer på det. 2 månder senere fikk jeg inkasso brev på disse 400 ++++. Ringte inkasso byrrået og da ble saken slettet med en gang. Men at det går ann å være så frekke.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Har hatt to saker med gjensidige: 1. Mannen ble skadet på jobb, og sykmeldt ett halvt år - men hadde yrkesskadeforsikring. Sendte inn papirer og forventet penger på konto - fikk blankt avslag. Sendte en klage og uken etter etter stod 200.000 på konto.... De prøver seg virkelig....! 2. Solgte bilen og sa opp forsikringen - mannen som kjøpte forsikringen hadde forsikring fra den dagen han tok over bilen. Ett halvt år etter oppdaget jeg ved en tilfeldighet at vi ble trukket mer enn før (avtalegiro) - da betalte vi forsikring for to biler gitt. Fikk pengene igjen da men likevell...! Aldri godta ett avslag og sjekk forsikringssummen er mitt råd!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Eneste jeg er irritert over når det gjelder gjensidige er at NÅR du tegner de får du et knalltilbud men da når hovedforfall kommer og det har gått et år så var ikke det ilbudet all verden likevel. Jeg vil anbefale Nordic insurance (codan), jeg sprate MYYYE på å gå dit! Eneste var med min chevrolet suburban lønte det seg å ha i storebrand så da flyttet jeg bilene over dit. Sparte på totalen selv om den andre bilen min ble noe dyrere pr. år. Og i ettertid når jeg har fått tilbud av andre forsikringsselskaper sier de det selv og at de kan ikke slå prisene jeg betlaer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå