Gå til innhold

Og jenta var en gutt!


Nurketmitt  **Høygravid**

Anbefalte innlegg

Vi var på 3D ultralyd i går på Ultralydklinikken på Lysaker. Fantastisk opplevelse! Veldig hyggelig mann som tok oss i mot og lot oss få kjempegod tid til å titte på vår lille. Stor var overraskelsen da han måtte si at, nei det vi trodde var en jente (etter UL i uke 18 hvor jordmor sa hun var ganske sikker) nok var en gutt. Vi fikk se veldig tydelig hvorfor - kjempegøy!! Så nå blir det lyseblått i stedet for rosa, tydeligvis!!

 

Flere som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neten, bortsett fra at de tok feil hele veien. Var på 4 ul inkl. 3D. Alle sa jente, men når babyen kom ut var det en gutt. Så vi fikk ikke omstilt oss før fødselen kan du si :) Så denne gangen ville vi ikke vite hva det er. Klarer lissom ikke stole på det når de kan ta så feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her, helt sikker å jente og på 3d var det gutt uten tvil... så det er nok lurt å ta en 3d alle som venter jente for å få bekreftet det før de shopper alt i rosa.. selv kjøper jeg kun nøytralt selv om jeg veit det er gutt... Har hørt om mange slike tileller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fikk beskjed om gutt på ultralyd i uke 15 og 18, men på 3d viste det tydelig at det er en jente :-) Kan nok ikke stole 100% på ultralyden nei.. Vi får akkurat det vi ønsker oss, nemlig en frisk baby :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gutten var ei jente!! Fortsatt litt i sjokk...

Var på ny ultralyd i dag for å sjekke at morkaka hadde flyttet seg bort fra utgangen til småtten og da spurte jeg kun for moro skyld (eller var det instinkt..), "Det er vel fortsatt en gutt?". Å nei, sier legen, dette ser nok mest ut som ei jente. Også viser ho oss et par kjønnslepper! Ikke at noen av oss har sett sånt på ultralyd for men legen var nå ihvertfall overbevist :-)

 

Vi kan vel fortsatt ikke helt tro det,selvom det selvfølgelig ikke betyr noe som helst, men nå velger vi å kjøpe mer kjønnsnøytrale ting fremover:-) og om det er ei jente, vil hu helt sikkert elske det lyseblå rommet sitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...