Gå til innhold

Blir helt matt av sjefen min....uffameg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En lang historie kort...

Jeg varsla fra tidligere i år om når jeg er ferdig med permisjonen min, og noe av det første hu spurte om da, var om jeg hadde tenkt på om jeg ville ned i stilling? Det måtte jo være hektisk og slitsomt for meg å være i full jobb med 2 barn.... Mye sein jobbing ville det også bli, bare sånn at jeg var klar over det.. Jaja tenkte jeg, der jeg sto rimelig paff av måten hu sa dette på.

I dag fikk jeg klarhet i at vi med stor sannsynlighet ikke får bhgplass til ønsket tid, og at vi derfor må tenke alternativt i noen mnd. Dro derfor ned på jobb for å høre om det kunne vært en løsning om jeg kunne jobbe bare seinvakter de ukene det gjelder ( max 18 uker) men det var ikke aktuelt, for hu hadde jo andre hu måtte tenke på også....ØH?!?

Så når jeg da ønska meg seine vakter, som jeg da måtte forberede meg på at det kom til å bli mange av i utgangspunktet, så blei dette plutselig vanskelig også?!? Kjære vene sier bare jeg....stakkars menneske som må lage seg ekstra problemer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen lager bare problemer, samme hva en kommer med, sånn er det bare.

ikke irriter deg, det kan være vanskelig, men slike fortjener ikke at en tenker på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...