Gå til innhold

Hva slags tilbud er sfo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på hvilket innhold loven sier det skal ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dårlig med regelverk for sfo, desverre.

kan fort bli oppbevaring.

Skrevet

på meg virker det som det er kun oppbevaring,får litt frukt,knekkebrød og sånt, men ikke noe voldsomme greier.

og hvis du skal ha leksehjelp, 1 time x2 i uka, koster det deg skjorta, men likevel kan de ikke love at alle får den hjelpen de trenger,så en må likevel gå over leksene.

men det er forståelse for det asså, her tror jeg det er over 80 barn på sfo.

tror det er temmlig kostbart om en skal ha sfo før og etter skolen...

Skrevet

Pussig, her er leksehjelpen gratis og de har masse andre tilbud.

Skrevet

Finnes vel ikke noe særlig regelverk på innholdet i sfo nei, men vi har heldigvis vært veldig heldige. Leksehjelp er gratis, trodde det skulle være det overalt jeg? Ellers er det supre folk som jobber på sfo her. Barna får frokost og mat og frukt etter skolen. Det går mye i frokostblandinger og knekkebrød med variert pålegg. En dag i uka har de suppedag. Ellers har de all-idrett, formingsaktiviteter, discofredag innimellom og mye annet morsomt. Sønnen min begynner å bli stor og har slutta der nå og det er nesten litt rart!

Skrevet

Jøsses, hvor i landet bor dere a? Her er det masse aktiviteter å velge mellom, som er gratis. Leksehjelpen også. Varmmat 3 ganger i uka og niste ellers. I ferier er det annet opplegg hver dag. Men her heter det ikke sfo lenger, men aktivitetsskolen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...