Gå til innhold

Hva med matinntaket mitt i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk kritikk for lite variert kosthold igår, så idag har jeg spist:

5 rugsprø med jalapenoost og paprika

1 tallerken blandet salat med kylling og fetaost

500g Ja yoghurt m/vanilje

300g skogsbær

2 bananer

1 skål K bran flakes med lettmelk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slanker du deg?

Dette var ikke mye mat og ganske merkelig sammensatt. Hvis du spiser noe helt annet i morgen er det sikkert greit

Skrevet

Ja, jeg slanker meg:) Kutter middag, for det er jeg ikke så glad i. Bærene, bananene og yoghurten lagde jeg smoothie av.

Skrevet

Nå droppet jeg bran flakes med lettmelk og tok en bolle med salat og kylling istedenfor.

Hi

Skrevet

Jeg slanker meg også, og til sammenlikning har jeg i dag spist:

Frokost: 2 havreknekkebrød med makrell i tomat og lettmajones

Lunsj: 2 gulrøtter (pleier å spise mer her, men rakk ikke faktisk i dag)

Middag: 6 kjøttboller (hjemmelaget med mye chili for forbrenning) med salat med mye godt i, blant annet avokado

Dessert: en porsjon vaniljeis med varme bringebær til (fikk besøk, derfor desserten)

Og det var faktisk det :)

Prøver å spise lite karber, og men ikke fullt så mye fett for det blir jeg så slapp og daff av.

Syns din diett høres svært fettfattig ut, og lite variert. Du kommer til å ha b12 mangel før jul, tro meg, der har jeg vært, og det er ikke behagelig.

Spis litt mer kjøtt og mat, ikke bare yoghurt og rugsprø. Men det ser bedre ut enn i går, da var det kjip-kjipersen meny :)

Men lykke til :) Jeg har foreløpig tatt av 40 kilo, og har 15 igjen :)

Skrevet

Anbefaler deg på det sterkeste og kjøpe boken til Anne M.Lystad som heter "Endelig slank" Der finner du veldig gode oppskrifter og alt hva du trenger og vite for og gå ned i vekt på lav karbo ;-) Jeg gik selv ned 25 kg på den og etter 2 år er jeg fortsatt slank :-)

Skrevet

Jeg hadde nok vært veldig sulten om det var alt jeg skulle spise på en dag, men det er meg.

Er du klar over at bananer er fulle av karbohydrater, og ikke særlig sunt? Bare et lite tips :-)

Bær er ok i små mengder, 300 g var nok litt vel mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...