Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 http://www.dagbladet.no/a/14092418/ Jeg er også tvilling, og kom 13 minutter etter søstera mi. Gråter og gråter etter å ha lest denne fæle historien;((
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Jeg gråt også voldsomt da jeg leste den. Har ikke grått en tåre på mange måneder og er ikek så følsom av meg, men dette var ekstremt trist!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Det er alltid sterkt og trist når unge mennesker dør. Selv om moren har det helt forferdelig nå, så har hun tross alt 2 barn i live. Men en har jo ingen barn å miste, og jeg håper bare de 2 hun har i live gjør ting lettere etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 så ubeskrivel trist!!!!! Du er ikke alene om å gråte.. stakkar mamman deres..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Sitter her med tårene trillende nedover kinnene selv, og har bare lyst til å gå inn og vekke datteren min for å gi henne en klem. Herregud, for et mareritt denne damen har vært igjennom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå