Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Jeg er så stolt av jenta vår!Hun e 6 mnd. og helt nydelig(ja det synes alle foreldra om barna sine;) ) Hun har store blå øyne og MASSE mørkt hår! Jeg er så lykkelig! Får kommentarer hele tiden på hvor fin hu er, aaaah det er så herlig:D jada jeg er sikkert kvalmende, men jeg måtte bare få ut litt GLEEEEDE:D
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Du er superheldig!! Jeg ønsker meg barn så inderlig. Har prøvd i snart 4 år,... og nå er vi på prøverørskarusellen. Håper jeg blir like stolt som deg en gang,... Klem fra jente 34 år;)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Takk, ja vi føler oss veldig heldig! Masse lykke til dere også!Du kommer helt sikkert til å bli like stolt en dag, ikke gi opp;)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Synes det er herlig med stolte foreldre Jeg er også kjempe stolt over den 2,5 mnd gamle sønnen min med grønne mandelformede øyne og mørkt dun på hodet^^ Alle barn er nydelige, og man har god grunn til å være stolt over barnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Så flott! Skjønner akkurat hva du mener, jeg er like stolt av min lille på fire måneder. Blir så glad og stolt av den fine ungen min at det nesten ikke er plass til hjertet mitt i brystet når jeg ser på ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå