Gå til innhold

Gratulerer alle kommende julimødre:-) Når testet dere positivt i forhold til ikm?


to herlige karer + baby 7.3.12

Anbefalte innlegg

Håper jeg også får innpass denne måneden. Ikm om to dager, negativ test idag, men fortsatt håp for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testa kvelden før siden jeg fikk mistanke pga jeg glefsa til min kjære.. noe jeg IKKE pleier å gjøre!

Fikk mistanke og tok en test som hadde lagt her en stund. En som min kjære fikk i bursdags gave av en kompis i fjor faktisk! De har en litt sær humor! :P

 

Fikk en svak strek på kvelden selv om jeg hadde drukket flere kopper med te og vann!

Morgenen etter (ikke morgenurin) testa jeg positivt på CB digital selv om jeg også da hadde drukket te og vann.. Den viste 2-3uker.. Altså 4-5uker.

 

Du får ha masse lykke til :))

Håper du får positiv test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

testet positivt 3-4 dager etter ikm.. Hadde akkurat tisset og testet en halvtime etterpå og testet positivt på 4 tester:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet 3 dager etter ikm. Var en cb digital, og det tok under et minutt før det lyste GRAVID mot meg! :) Er 5+3 idag, så akkurat en uke siden jeg testet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testa positivt 3 dager før IKM:)) svakt, men testa 3 ganger etter det også...og de var utvilsomt positiv ja:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Er veldig lykkelig! Håper du får samme gledelige beskjed om ikke lenge:)

Jeg testet positivt i dag, 1 dag før ikm.

Du må ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...