Gå til innhold

Kjenner dere liv enda?


LoveInMyTummy

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er i min 12 uke, og innbiller meg at det småbobler nederst i magen innimellom. Har jo vært gravid tidligere, og jeg mener at det føles likt.

 

Er det flere som kjenner små tegn fra nurket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!! er 14+3 uker på vei og pårstegangs gravid, føler små bobler nederst i magen ja, men vet ikke om det er babyen. Hørte på fosterlysden io går, og det spraket hver gang det sparket, Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i forrige svangerskap så kjente jeg ikke "bobler" før uke 16, og skikkelg sparking noen uker senere..

 

denne gangen så kom "boblene" i uke 12/13, og jeg fikk bekreftet på ul ( 13 + 1) at det jeg kjente var spar og slag fra den lille.. Siste dagene så har jeg kjent litt mere.. hadde ikke trodd det selv at jeg skulle kjenne noe så tidlig. men da jeg var hos jordmor i dag så slapp hun å lete etter hjertet, jeg bare sa hvor jeg kjente bevegelse og hun fant hjertet med en gang med doplern..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har kjent liv. Er 14 uker på vei. Det er ikke noe fast mønster enda, men kjenner det innimellom i alle fall:) Kanskje spesielt på kvelden når jeg bare sitter og slapper av etter at ungene er lagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent bobler i mange uker, men tror ikke det er babyen, det er nok luftbobler og at ting jobbes med der inne.

Men i går kjente jeg spark for første gang!! Man kjenner en tydelig forskjell fra bobling til spark, for bobling virker kraftigere enn ordentlige spark, mens spark er små dunk og faktisk den lille som beveger seg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 16 nå, kjenner kribling av og til men langt i fra spark. Gleder meg til de første sparkene :-) jeg var i uke 18 sist da jeg merket noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...