Gå til innhold

Dere som leser flere bøker i måneden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i svarteste får dere tid til det.

Er selv periodevis lesehest, men føler nesten aldri jeg får tid til å sett meg ned i ro med en bok

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser på senga før jeg sovner :)

Skrevet

Slår av TVen, leger bort PCen og nyyyter livet! Nå er ungene i seng, og jeg legger meg sjelden før 23, så jeg har god tid!

Skrevet

Leser på banen til og fra jobb.

Gjerne også når barne ser på barnetv og jeg "ser" med dem:-)

Skrevet

Ser sjelden på TV.

De to minste ungene legger seg klokka sju, de to eldste åtte og halv ni. Det gir meg en time til å gjøre det som gjøres må mellom de to liggingene, alt fra tøybretting til rydding og klargjøring til neste dag mens guttene slapper av foran TV.

Så bruker jeg en halvtime på de to eldste barna, er gjerne med på badet, prater litt med dem og følger dem i seng.

Så er tiden fra halv ni til jeg legger meg mellom halv elleve og elleve bare min :)

Da leser jeg! Leser vel et par bøker i uka...

Skrevet

Tog til og fra jobb :o) Og innimellom på sengekanten, men det er ofte en dårlig ide for da blir det så sent før jeg sovner.

Skrevet

Ser så å si ikke TV i det hele tatt, bortsett fra nyheter, en og annen dokumentar osv. Ser noe på nett-TV, og noe på DVD.

Jeg tror TV sluker utrolig mye tid for mange. Jeg har mange venninner som følger med på X antall serier.

Skrevet

Leser på senga, leser lørdags/søndagsmorgen på senga med en kopp te hvis det er min tur til å ha en rolig morgen. Leser når jeg har dusjet og gjør meg klar.. leser mens ungene leker/ser på tv. Leser hver gang jeg har fri en liten stund! Og hvis jeg skal sitte litt i et venterom f.eks. Jeg er fullstendig avhengig av å lese, og har alltid ca 20 nye bøker på vent i hylla. Elsker det :-)

Skrevet

Jeg leser på sengen før jeg sovner. Leser raskt så jeg får fint unna en bok i uka eller så.

Skrevet

Leser en god del på do ;o)

Og i stedet for å se på tv og pc....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...