Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Er skikkelig lei meg.. Det var typen som ville ha en liten pause fra hverandre. Vi elsker hverandre, men det var enkelte ting i hverdagen som ikke fungerte. Vi er enige i at det er ikke en "gjøre som man vil" pause, så det er ikke snakk om å ligge rundt eller noe ;-) Men jeg er så dårlig på dette. Vi har en del kontakt, men det er bare fordi jeg maser og syter- Sikkert skikkelig sjarmerende... Hvordan bør jeg helst oppføre meg i forhold til han? Ta lite eller ingen kontakt? Være normal og hyggelig men nøytral? Vil jo at det skal ordne seg mellom oss.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Nei, pause kan være bra det. Meg og mannen hadde en kort pause, men fann fort ut at vi savnet hverandre. Fikk det mye bedre etterpå :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Du gjør alt feil... og bare underbygger hans grunner til å ville ha en pause fra deg. Les mer her: http://www.magicofmakingup.com/
Anonym bruker Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Synes kanskje dere bør ta kontakt med familieentheten til HS. Om ikke vil vel ting gå kjapt tilbake til slik de har vært om dere skulle finne sammen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå