Gå til innhold

Tips til bil med stor plass!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og samboeren er på utkikk etter ny bil til baby'n kommer. Vi er en del ute og farter så det blir nok en del bagasje å ha med. Det blir også en hund her om ikke så alt for lenge. Vi trenger altså en bil som rommer både vogn og hundebur. Har hatt lyst på Mitsubishi ASX med det er ikke nødvendigvis så store bagasjerom i de heller. (vi har ikke prøvd ut plassen med vogn og bur enda)

Har ikke så lyst på så stor bil som transporter/caravelle...

Noen tips fra noen med hund og småbarn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ford Mondeo (nyere enn 2007) har stor og god plass... Dene er litt større enn modellen som var årene før, og ganske så stilig synes jeg. VI har plass til både bur (retriver) og barnevogn (simo duo) ved sidenavhverandre i baggasjen :)

Ford Galaxy er veldig stor, og flere av våre venner med mer enn et bar sverger til Ford S-max

Av en eller annen grunn har vi hengt oss opp i Ford i vår gjeng ser det ut til ;)

Skrevet

Signerer Ford Mondeo! Vi kjøpte nettopp 2008-modellen og har goood plass til hundebur og barnevogn i bagasjerommet, pluss ekstra bagasje. Romslig bil, både forsetet og baksetet. Lekkert utseende, synes jeg også og meget god å kjøre :)

Skrevet

wv touran

Skrevet

Citroen c4 grand picasso, Volvo xc90, Ford S-max, Renault har også en som jeg ikk husker helt navnet på og Peugeot har en stor familiebil. Sorry - litt dårlig med husken på de rikitge navnene akkurat nå ;)

Lykke til :)

Skrevet

Ford Mondeo! Vi kjøpte nettopp en 2007 mod stasjonsvogn og er strålende fornøyd. Har tidligere hatt Mondeo stasjonsvogn 1998 mod, og var vant med god plass. Var ikke aktuelt å bytte til noe mindre.

Skrevet

Volvo V70

Vovo XC70

Touran

Ford S-Max

Ford Monedo (nyere modell)

Opel Vectra (nyere modell)

Subaru Outback

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...