Gå til innhold

ordinær ultralyd i morgen, noen fler?


Mammamedmot

Anbefalte innlegg

I morgen er det den store dagen. Jeg er så spent! både gleder og gruer meg. Håper at alt er bra og utover det vil det være en luksus om vi får vite kjønnet.

Er det noen fler som har ordinær ultralyd i morgen?

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp =) Vi har også ordinær UL i morgen,å vi gleder oss veldig =)

Krysser fingrene for at alt er bra <3

Blir spennende å se om de kan se kjønnet ja,håper på det =)

Vi har time 12.30 i morgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjempe spennende,gleder oss vilt her,skal bli godt å sjekke om alt er bra med baby =) er veldig nyskjerrig på kjønnet au nå,satser på de kan se hva det blir,vi har gutt fra før <3 Men så lenge baby er velskapt spiller det ikke noe rolle om det er gutt eller jente!

Masse lykke til =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ordinær UL i mårra KL. 10.00 i Harstad. :) Glede mæ som en liten onge! hehe Går med 3 barn, men håper på å få se denne med 3D, siden æ aldri har sett det før... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ordinær UL over her, og alt var i skjønneste orden <3

Utrolig godt å få bekreftet at baby var akkurat som den skulle =) Så fikk vi til slutt se kjønnet =D og det var en prinsesse <3 så nå er vi i lykkerus =) har gutt fra før,så stor stas med en av hver =)

 

Alt bare bra med dere andre også tenker jeg =) fikk dere vite kjønnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var også på ordinær ul i dag ♥

Alt var i skjønneste orden, terminen stemte på en prikk og at var bare velstand.

Kjønnet spurte vi etter helt til sist, og da gikk det ikke mange sekundene før jordmor kunne fortelle oss at vi venter på en liten lillesøster ♥

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :)

Alt gikk kjempe bra på den ordinære ultralyden for oss også. Alt så ut til og være normalt, og vi fikk opplyst at vi kunne kjøpe inn blått tøy fordi vi skulle få en prins. <3 er lykkelig nå ja <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...