Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Forstår jo det er spøk hele greia. Men kan en hetro fyr ha det særlig festlig med å opprettholde en slik spøk på sikt i en blogg? Dritvittig, den skal han ha :-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Det var gøy første gang jeg så det, men ikke neste. Da var spøken gammel. Lager ikke de også noe musikkgreier på youtube som ikke er fra bloggen? Tror det er dem. Pøls med sprøstekt løk eller hva det var.... bisarre mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå