Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere junk/ferdigmat i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som feks: Peppespizza, kebab, kinamat, mcdonalds osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burger: 1 - 2 ganger, min mann og jeg, med unga (de bor ikke hos oss men hos mor) : kanskje annenhver mnd.

Skrevet

Den typen ferdigmat spiser vi kansje en gang hver andre måned (innklusiv pølse på bensinstasjon eller kiosk) men vi spiser non ganger ferdigsmurte baugetter og vi har hat både fiskepinner og "indisk" mat fra glass den siste månden.

Skrevet

En gang i mnd kanskje, men pleier å være mest meg og min mann som spiser. Det skjer når vi ikke gidder å lage noe annet, og som oftes når vi begge jobber, da har vi bare en halvtime sammen så da er det greit med slik mat.

Ungene maser ikke etter det, og det er ikke så stas når vi først har det.

Skrevet

Hvis vi spiser ute er det gjerne indisk eller sushi,men synes ikke det er junk. Pizza liker jeg bare om den er hjemmelaget. Så jeg tror svaret er ingen ganger i mnd:-)

Skrevet

Vi kjøper stor sett pizza en gang i uken.

Skrevet

Sjeldnere enn det, hvertfall. Kanskje tredjehver mnd eller så. Jeg liker ikke junk så godt, utenom pizza, så jeg spiser det sjeldent.

Har aldri vært på McDonalds eller andre slike plasser med barnet vårt, hun er 19 mnd, og jeg synes ikke så små barn (eller generelt for den del) har behov for junkfood.

Skrevet

Et par ganger i mnd kanskje..

Skrevet

dollypizza av og til.. men mindre enn en gang i mnd

Skrevet

Max 1 gang i uka... Svært sjelden vi kjøper burger (type 2-3 ganger i året), men kinamat hender det vi tar med hjem etter jobben :) Hele familien digger den type mat :) Så det blir i snitt ca 1 gang i mnd tenker jeg :)

Skrevet

Hehe, "max en gang i mnd" skulle jeg begynne med. Ammetåka her... ;)

20.24

Skrevet

"Kinamat" har mye raske karbohydrater + stygge E-stoff (feks natriumglutamat) + mye fett (frityr)

Skrevet

Blir ca 1 middag med junkfood i uka, disse middagene faller merkelig nok på de dagene samboeren min skal lage mat. Det drøyer før han kommer hjem fra jobb, og så ringer han og spør om han skal ta med seg pizza/kebab på veien...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...